Wegenbelastingvrije Skoda Fabia hb geprijsd

Fabia

† In Memoriam
Wie een wegenbelastingvrije Skoda Fabia wil rijden is niet meer gebonden aan de Combi Greenline. De Fabia hatchback met Greenline-specificaties rolt vanaf 1 januari de showrooms binnen. En we weten nu ook wat hij kost.
Skoda vraagt 15.210 euro voor de Fabia Greenline, da’s 1.000 euro minder dan voor de Fabia Combi Greenline. De Fabia hatchback Greenline maakt deel uit van het Greenline-offensief dat in Parijs getoond werd.
Het neefje van de VW Polo Bluemotion en de Seat Ibiza Ecomotive verbruikt als hatchback 3,4 liter diesel per 100 km en dat is 89 gram CO2 per kilometer. Ruimschoots onder de grens van 96 gram per kilometer, en dus betaal je geen wegenbelasting op deze diesel. Zakelijke rijders krijgen 14 procent bijtelling.
De 75 pk sterke 1.2 TDI doet het standaard met onder meer start-/stoptechniek, cruise control, 15 inch lichtmetaal en ESP.

Bron: Autoweek

Bijlagen

• m1aypp1bbh7l_800.jpg
    m1aypp1bbh7l_800.jpg
    18 KB · Weergaven: 10
  • m1fyq8ibbj7k_800.jpg
    m1fyq8ibbj7k_800.jpg
    25,7 KB · Weergaven: 15

Noord26

Forumguru
Ik mis lens-koplampen welke onderdeel zijn van de facelift vanaf medio mei? Zoals standaard op de GL Combi? Ziet er een stuk fraaier uit. Of zit er stiekem ook wat minder luxe uitrusting op?

GL Combi kost momenteel 15.999. Als de hatchback €1000,- goedkoper is, wordt de GL Combi volgend jaar €211,- duurder.

NielsW

Lid
Wel interessant maar vindt de combi toch stukken meer waard voor mijn geld voor die 1000,- meer.

En wat betreft offtopic. Trust me, dit draadje heeft 2 dagen voordat het MSN geleuter weer begint :tongue:

Bovenaan Onderaan