Fabia
† In Memoriam
Wie een wegenbelastingvrije Skoda Fabia wil rijden is niet meer gebonden aan de Combi Greenline. De Fabia hatchback met Greenline-specificaties rolt vanaf 1 januari de showrooms binnen. En we weten nu ook wat hij kost.
Skoda vraagt 15.210 euro voor de Fabia Greenline, da’s 1.000 euro minder dan voor de Fabia Combi Greenline. De Fabia hatchback Greenline maakt deel uit van het Greenline-offensief dat in Parijs getoond werd.
Het neefje van de VW Polo Bluemotion en de Seat Ibiza Ecomotive verbruikt als hatchback 3,4 liter diesel per 100 km en dat is 89 gram CO2 per kilometer. Ruimschoots onder de grens van 96 gram per kilometer, en dus betaal je geen wegenbelasting op deze diesel. Zakelijke rijders krijgen 14 procent bijtelling.
De 75 pk sterke 1.2 TDI doet het standaard met onder meer start-/stoptechniek, cruise control, 15 inch lichtmetaal en ESP.
Bron: Autoweek
Skoda vraagt 15.210 euro voor de Fabia Greenline, da’s 1.000 euro minder dan voor de Fabia Combi Greenline. De Fabia hatchback Greenline maakt deel uit van het Greenline-offensief dat in Parijs getoond werd.
Het neefje van de VW Polo Bluemotion en de Seat Ibiza Ecomotive verbruikt als hatchback 3,4 liter diesel per 100 km en dat is 89 gram CO2 per kilometer. Ruimschoots onder de grens van 96 gram per kilometer, en dus betaal je geen wegenbelasting op deze diesel. Zakelijke rijders krijgen 14 procent bijtelling.
De 75 pk sterke 1.2 TDI doet het standaard met onder meer start-/stoptechniek, cruise control, 15 inch lichtmetaal en ESP.
Bron: Autoweek