wel of niet nieuwe stream?

Hoi,

is er nou wel of niet een nieuwe stream waarbij het gez..k met kraken en zender schakelen voorbij is. Ik was vandaag bij mijn dealer is die wist van niks.

Frank
 
Die is er wel degelijk.... Enige verbetering in mijn ogen is het extra kunnen afstellen van middentonen.

Ontvangst is nog steeds belabberd....
 
Heeft volgens mij wel te maken in welke regio je woont en rijdt. Ik kom voornamelijk in de Randstad en zelde gekraak uit de radio. Af en toe bij zendmasten even maar voor de rest een prima radio.
 

poekie

Actief lid
niet alleen met waar je rijdt.
Ik had met de standaard (geintegreerde) radio/CD speler van mijn Seat Leon Sport in de bocht van de A10 zuidbaan ter hoogte van de RAI altijd een kortstondige zender wisseling.
Je kon er de klok op gelijk zetten.
Nu rij ik in een andere auto en dan heb ik het niet.
Vraag me dus af of het bij de O2 (met geintegreerde radio/CD speler) weer terrug zal zijn.
 
Ik had juist op dezelfde plek bij mijn vorige Fabia met aftermarket Grundig radio slechte ontvangst, bij mijn huidige auto met geintegreerde Skoda Symphony radio niet.
 

mothergoose

Actief lid
Ik sluit me helaas aan.... in mijnO2 met een Pioneer DEH825 heb ik ook problemen met de radio. Ik dacht dat het aan de leeftijd van de radio lag, maar dat is dus niet het geval....
Is er dan toch een reden om voor een VW te kiezen de volgende keer?
 

LenK

Forumguru
Dan ligt het dus aan de antenne, bedrading, aarding....????
En heeft vervangen of updaten van de Stream of Audience ook geen zin.
 
Zie het vorige draadje over de stream.
Samen met 2 collega's zijn wij alledrie in het gelukkige bezit van een lease O2 van 2005 (mei, september en oktober 2005) Ik ben de enige met een nieuw type stream, en getest op dezelfde A2 bij Zaltbommel valt Q-music bij de andere totaal weg, en blijft perfect bij de nieuwe stream.

Bij mij is er vanwege uitvallen etc. een nieuwe geplaatst, en deze voldoet prima!!!
 

poekie

Actief lid
Erg listig probleem.
Ik heb hier al een draadje gezien over een after-market antenne i.v.m. beschadeging van de originele. Als ik me het goed herinner had het een positief effect.
Dus om het probleem goed te begrijpen zou inderdaad gekeken moeten worden naar alle componenten die van invloed zijn; interne componenten van de radio, bedrading, antenne en wellicht zelfs locatie van andere (mogelijke) storende onderdelen die verder niks met de radio te maken hebben.
 
In mijn nieuwe O2 (eerste week van februari) heb ik totaal geen problemen met de Stream. Geluid is goed (ben minder veeleisender) en de zenders blijven netjes helder door de randstad!
 
vandaag is de auto bij de dealer geweest. Volgens mij is er niks gebeurd. Ik heb wel een folder van PON meegekregen met uitleg over FM ontvangst met uitleg over reflecties ed.
 
Bovenaan Onderaan