Wel zo netjes.. even voorstellen

Ben Eric en ben 44 jaar. Woon in de Zaanstreek met vriendin en zoontje van 2. Ik werk bij een technische handelsonderneming als Technisch Commercieel Adviseur.
In 2008 was de eerste lease auto een blauwe Skoda Octavia hatchback die ik alleen zakelijk reed. In die tijd reed ik privé nog een Volvo V70R. In 2012 ben ik ook privé gaan rijden met de lease auto en werd het een zwarte Ford Mondeo 1.6TDi Titanium Lease station. De V70R in die tijd verkocht en heb erg moeten wennen om niet als eerste weg te zijn bij het stoplicht :-) De keuze voor Ford omdat de vorige Superb mij niet kon bekoren en de Passat erg ongunstig in de lease was. Nu sinds mei 2017 een Skoda Superb 1.6Tdi Combi in business grey met cassiopeia 18inch wielen. De auto bevalt erg goed maar na een aantal weken komen de vragen en vandaar dat ik me hier aangemeld heb.

Die opmerking had ik verwacht Peter en meet en greet had ik gevonden echter kon ik daar geen nieuw topic starten gek genoeg. Ben jaren op Volvo850forum actief geweest. Eens kijken of dit forum ook zo goed is :D

Japanese Power

Donateur
@Project Dat werd al eerder geopperd maar we laten hem zo, nickname is al ruim 10 jaar zo op alle fora ;)
Daarnaast blijft de Yaris TS van de vrouw nog in het gezin, dus het is niet helemaal onwaar.

D

Deleted member 24009

Welkom en veel plezier van de auto. En dat 850forum kan natuurlijk nooit zo goed zijn als dit forum ;)

D

Deleted member 24009

Ik denk dat de echte cracks op dit forum jouw vraag nog niet hebben gezien:D

Bovenaan Onderaan