Welk onderstel voor mijn RS?

hoenrs

Nieuw lid
Hallo Skoda-rijders,

Ik wil het onderstel van mij Octavia RS vervangen voor een kwalitatief beter onderstel(dempers+veren)
Heb deze week al veel contact gehad met Mark van Tuningcenter Lowering over de verschillende mogelijkheden voor mijn auto. Het gaat mij puur om kwaliteit, comfort en wegligging, niet zozeer de verlaging. Het blijft tenslotte een gezinsauto. Het gaat sowiezo een vaste verlagingsset worden, dus geen schroefset.

Dit zijn de opties

1. ST verlagingsset (KW)

verlaging 30/30

ST suspension.jpg

2. Koni Street Kit

verlaging 20/20
koni_str_t_damper_l.jpg

3. Eibach B12 Pro-kit

B12-Pro-Kit.jpg

verlaging 30/30

Had gisteren al gekozen voor de Koni set, omdat ik op forums las dat de ST(KW) set stugger zou zijn.
Beiden sets hangen rond de 450-500 euro.

Maar vandaag toch wat research gedaan wat betreft de Eibach B12 Pro-Kit en daarover
kom ik alleen maar positieve reacties tegen, maar daar hangt dan weer een ander prijskaartje aan.

Dus....

Misschien dat jullie forumleden mij nog iets kunnen adviseren/helpen...

CDK

Forumguru
Mark kan naast goed monteren en verkopen ook heel goed adviseren overigens ;) maar die Eibach B12 Pro Kit staat her en der wel heel goed aangeschreven, denk dat mijn persoonlijke voorkeur daar naar uit zou gaan!

Ik heb hele goede ervaringen met h&r cup kit . Onder meerder auto's gehad en de vrouw heeft nooit geklaagd over comfort en de kleine ook niet haha.
Kwa wegligging perfect, en niet duur als je ze via ebay.de besteld.

Ga ik ook onder mijn rs doen binnenkort.

Bovenaan Onderaan