Welk soort navigatie-cd Nexus

Hoe kom ik er achter welk type navigatie-cd er in mijn Nexus moet. Ik heb de Octavia 2 uit 2006, in 2009 vanuit Duitsland naar NL gehaald. Er zat uiteraard een Duitse navigatie-cd in en deze is de prullenbak in gegaan. Ik kan ook in de gebruiksaanwijzing niet vinden welk type er in moet. Ik ben vandaag bij een winkeltje langs gegaan om een DX-versie te testen. De cd werd wel opgemerkt alleen ik kwam niet tot in het navigatiemenu. Kan ik het beste langs de dealer om te informeren of kan iemand me verder helpen op basis van deze informatie

Dank voor je reactie. Die man van de winkel had het erover dat er 3 typen zijn en dat hij alleen DX kon leveren. Ik heb 2 test cd's geprobeerd, maar zoals ik aangaf pakte de navigatie die niet. Nu kan het zijn dat er weer verschillende soorten DX-versies zijn. Ik ben echt totaal de draad kwijt inmiddels. Ik ben alleen bang nu dat ik voor €90 iets bestel wat wellicht niet gaat werken. Er staat bij deze versie, die jij aangeeft, trouwens wel dat hij voor jaar 2000 t/m 2007 geschikt is en niet zoals bij andere versies vanaf 2006.
Ik heb de handleiding goed doorgelezen, en heb er alleen uit kunnen halen dat het een Nexus is (met/voor) RNS. Of dit RNS-4 is kan ik nergens vinden...

Laatst bewerkt:

Taan

Lid
Bespaar je de moeite. Google Maps werkt veel beter en het data verbruik valt erg mee.
Als ik nu een andere auto kocht hoefde er van mij geeneens Navi in.

Ik heb overigens dezelfde. Dat is de DX. Weet je zeker dat het originele CD's zijn? Want kopies pakt ie erg slecht.
Het is mij nog niet gelukt in elk geval.

Bovenaan Onderaan