Welk type Octavia heb ik precies?

Thegabeman

Actief lid
Wie kan mij vertellen waar ik kan vinden welk type Octavia ik precies heb?
Ik weet dat ik een Businessline heb, maar welke Ambition of Elegance.

Wie weet het?

Michel

Forumguru
Als je stoffen bekleding hebt, kan je het onderscheid tussen de Ambition Businessline en Elegance Businessline goed zien. De stoelen in een Ambition Businessline zijn voorzien van een lichtgrijze band in het midden. Bij de Elegance Businessline is dat een donkerder band en is het voorzien van een ander motief.

Hierbij foto's van de bekleding in een Ambition Businessline (lichte baan in het midden van de stoel) en Elegance Businessline (donkerder baan in het midden van de stoel).

Bijlagen

• Ambition_Businessline_Variety_zwart_grijs.ashx.jpeg
    Ambition_Businessline_Variety_zwart_grijs.ashx.jpeg
    196 KB · Weergaven: 47
  • 4764302-7-9-2.jpg
    4764302-7-9-2.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 53

WesleyJD

Banned
Bedenk me ineens dat dat een optie was met ik geloof in combinatie met het 3 spaaks stuur met flippers. Kon toen kiezen tussen de rode of grijze werkje erin.

Thegabeman

Actief lid
Als je stoffen bekleding hebt, kan je het onderscheid tussen de Ambition Businessline en Elegance Businessline goed zien. De stoelen in een Ambition Businessline zijn voorzien van een lichtgrijze band in het midden. Bij de Elegance Businessline is dat een donkerder band en is het voorzien van een ander motief.

Hierbij foto's van de bekleding in een Ambition Businessline (lichte baan in het midden van de stoel) en Elegance Businessline (donkerder baan in het midden van de stoel).

Mijn interieur ziet er uit als die op foto 4764302-7-9-2 maar die baan in de stoelen zijn lichter van kleur. Zal er morgen een foto van maken dan kan je het zien. Bedankt voor je reactie.

Michel

Forumguru
Als je auto ook Xenon verlichting heeft, inclusief koplampsproeiers, mag je er vanuit gaan dat je een Elegance Businessline uitvoering hebt.

ertromp

Forumguru
wellicht de sticker checken in je kofferbak daar waar het reservewiel ligt (indien je die hebt maar dat was een optie op alle O2 FL)

GewwiT

Lid
@Thegabeman, jij hebt om precies te zijn MIJN OUDE Octavia :)
Heb hem eind april ingeleverd bij de Leasemij, hoopte al dat hij bij een lid hier uit zou komen.

Als je nog iets wilt weten van de auto of de geschiedenis, laat maar weten! :wink:

En ja, het is een Octavia Greenline Businessline van 28 mei 2010. De foto in mijn profiel is nog dezelfde auto, inmiddels O3 besteld.

Thegabeman

Actief lid
@Thegabeman, jij hebt om precies te zijn MIJN OUDE Octavia :)
Heb hem eind april ingeleverd bij de Leasemij, hoopte al dat hij bij een lid hier uit zou komen.

Als je nog iets wilt weten van de auto of de geschiedenis, laat maar weten! :wink:

En ja, het is een Octavia Greenline Businessline van 28 mei 2010. De foto in mijn profiel is nog dezelfde auto, inmiddels O3 besteld.

Hoi Gewwit,
Ik sta perplex, toevallig dat ik 2 weken geleden jou heb opgezocht op internet. Want er lagen nog gegevens van jou bij het boekje. Ik kon je alleen vinden op Linkedin maar mijn vriendin vond dat het te stalkerig was om aan jou te vragen wat er zoal aan de Skoda gedaan was. En nu tref ik je hier.
Ik moet zeggen dat je keurig met de Skoda bent omgegaan, want zo zag je erg maar weinig die er zo uit zagen van binnen en van buiten.
We hebben hem nu 2 weken, heb hem in Hommerts (Friesland) gekocht en heb er al 2000km mee gereden. En het waren heerlijke km. Al moet ik zeggen dat ie erg weinig vermogen heeft als de airco aan hebt, maar ik mag niet zeuren heb hiervoor nog nooit airco gehad.

Heb jij toevallig facebook? Zo ja, zou je mij kunnen opzoeken onder Gabe van der Zwaag. Dan kunnen we prive effe kletsen. Want dit vind ik echt top.

Groetjes Gabe

Bovenaan Onderaan