Welke accessoires los te koop?

harry123

Actief lid
Beste forumleden,

Recent heb ik een Octavia Combi 1.2 ABL besteld, en ik vraag me nu af welke accessoires er achteraf te koop zijn, zonder dat de dealer daarvoor aanpassingen hoeft te doen aan de auto. Ik heb geen nettensysteem besteld, en deze staat als accessoire in het boekje van de Octavia, alleen vraag ik me af of hiervoor door de dealer (of af-fabriek zelfs) bijvoorbeeld haken geplaatst moeten worden of dat deze altijd al in de auto aanwezig zijn.

Dus, iemand een idee over welke accessoires achteraf zonder aan de auto te sleutelen (het is een leasewagen) te gebruiken zijn?

Alvast bedankt!

clapton

Senior Member
Bagagenetten haak je achter ogen die standaard in de auto aanwezig zijn. Althans dat is bij mijn Yeti zo, zal bij de O3 niet anders zijn.

MaRco2

Forumguru
Bij mij zitten overal (al dan niet uitklapbare) haken, zowel voor als achter de hendels voor de achterbank neer te klappen aan beide kanten en door de hele bagageruimte heen. Is me niet opgevallen of anderen het wel of niet hadden (heb wel nettenset erbij).

Spatlapset zou ik wel aanraden, is bij SuperSkoda wel heel erg goedkoop (15 euro per set van 2) verzendkosten nog niet bekend), ook een aluachtige achterbumperbescherming voor minder dan de helft in NL (ik dacht 35 euro tegen 90 ofzo).

Bovenaan Onderaan