Welke Carkit?

tim

Lid
crazy.gif
Ik wil in mijn Skoda een Bluetooth carkit laten inbouwen. Heeft iemand nog een goede tip voor bepaald merk/bedrijf?
crazy.gif

jurjen

Lid
Ah, dat had ik zo snel niet begrepen. Dan heb ik helaas geen advies voor je. Ik vind dat geintegreerde overigens wel heel prettig.

tim

Lid
Misschien is het wel het overwegen waard; Gezien het prijsverschil tussen een carkit en nieuwe radio..

Maar waar zit dan eigenlijk de microfoon van je telefoon?

Ik ben zelf erg tevreden met mijn parrot bluetooth carkit: stemcommando's, erg duidelijk display en zeer goede geluidskwaliteit in de auto
super.gif
super.gif
. kijk eens op www.parrot.biz voor meer info, suc6

jurjen

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: tim</font><hr />

Maar waar zit dan eigenlijk de microfoon van je telefoon?

[/ QUOTE ]

Bij mij is die netjes ingebouwd bij de binnenverlichting.

De parrot werkt uitstekend, echter wel een doosje op dashboard dat je kwijt moet kunnen. Persoonlijk vind ik dat lelijk staan. Vandaar dat mijn keuze uit gaat naar de Nokia CK-7W.

Maar het ligt er ook aan wat voor een telefoon je hebt. Ik heb een BlackBerry gekregen. De CK-7W heeft daar problemen mee en ik moet dus (helaas) over gaan naar de parrot.

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaTDI</font><hr />

De parrot werkt uitstekend, echter wel een doosje op dashboard dat je kwijt moet kunnen. Persoonlijk vind ik dat lelijk staan.

[/ QUOTE ]

Is zeker zo, maar je ziet met zo'n CK-7W weer niet wie er belt, tenzij je je telefoon in een houder zet. Maar ook dat is lelijk... (En sommigen hebben daar de iPod al.)

Integratie met de display van de auto is natuurlijk het mooist, sterker nog, Bluetooth als auto-optie is het mooist, maar fabrikanten zijn daar niet snel mee, zijn duur en/of vergeten de integratie met de display.

Hoe is dat bij VAG inmiddels geregeld? Heb zelf nog een ouderwetse CARK-91 in de Skoda en een Parrot in de Ford - dat laatste omdat het bij Ford slecht is geregeld: de Bluetooth-carkit van Ford is reteduur en heeft geen display.

Ralph

Lid
Ik heb zelf de parrot 3100 serie. Dit werk uitstekend.Je kan gewoon een nummer draaien via de console, in je adresboek scrollen, stemopdrachten invoeren enz...
Plus je ziet wie er belt op het display.
Via de dealer heb ik er een console van leer bij besteld, deze is bevestigt aan de rechterkant van het schakelhuis.

Perfecte opie voor weinig geld!!

Succes met je keuze
Gr
Ralph

de ck-7w werkt bij mij niet samen met de maxidot.
er loopt hier volgens mij al een lijntje over, maar werkt het bij iemand anders wel icm de nexus(zonder stuurwiel bediening)?

Heb ook een Parrot carkit.
Is bij mij netjes ingebouwd achter het klepje van de asbak.
Je ziet er niets van en je hebt geen kastje bovenop het dashboard.
Mijn dealer - VePreda Spijkenisse - heeft het zeer netjes ingebouwd. Microfoon zit aan de binnenverlichting console.
SUPER !

tim

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaTDI</font><hr />

De parrot werkt uitstekend, echter wel een doosje op dashboard dat je kwijt moet kunnen. Persoonlijk vind ik dat lelijk staan. Vandaar dat mijn keuze uit gaat naar de Nokia CK-7W.

Maar het ligt er ook aan wat voor een telefoon je hebt. Ik heb een BlackBerry gekregen. De CK-7W heeft daar problemen mee en ik moet dus (helaas) over gaan naar de parrot.

[/ QUOTE ]

[piiieeep], echt waar? Ik heb ook een Blackberry.. En ik wou voor de stijlvolle CK-7W gaan. Wat is precies het probleem met de Nokia CK-7W?

Ik gebruik ook de Nokia CK-7W in combinatie met een telefoonhouder met oplader zodat je ook een vaste verbinding kunt maken met de carkit. Tegelijkertijd een telefoon in de houder plus een andere telefoon via bluetooth gaat helaas niet, het is 1 van de 2 mogelijkheden kiezen. Dit alles is gekoppeld aan de Stream zodat het geluid over de luidsprekers gaat. Werkt perfect.

Bovenaan Onderaan