Over anderhalve week zijn wij de eigenaars van een hele mooie Octavia II 2.0TDI met DSG-bak. De auto is van eind 2005. Hij is behoorlijk full-options, maar een navigatiesysteem en CD-wisselaar ontbreken nog. Inmiddels heb ik een mooie Nexus gevonden, maar ik zou ook nog graag een CD-wisselaar installeren. Wat ik alleen nergens kan vinden is welke CD-wisselaar ik dan moet hebben. Ik dacht dat ik deze moest hebben: 1J6 035 111 ( link )
Maar inmiddels vond ik ook een ander typenummer wat specifiek voor Skoda schijnt te zijn: 1J5 035 111 A.
Maar toen kwam ik op het forum deze link met plaatje tegen en dat lijkt me weer een ander type te zijn. Kan ik meerdere soorten wisselaars aansluiten? Of zijn dit andere MY's
Kunnen jullie me helpen? Welke wisselaar moet ik hebben? Mocht iemand er nog een te koop hebben, dan houdt ik me uiteraard ook aanbevolen.
Alvast bedankt!
Maar inmiddels vond ik ook een ander typenummer wat specifiek voor Skoda schijnt te zijn: 1J5 035 111 A.
Maar toen kwam ik op het forum deze link met plaatje tegen en dat lijkt me weer een ander type te zijn. Kan ik meerdere soorten wisselaars aansluiten? Of zijn dit andere MY's
Kunnen jullie me helpen? Welke wisselaar moet ik hebben? Mocht iemand er nog een te koop hebben, dan houdt ik me uiteraard ook aanbevolen.
Alvast bedankt!