Welke DVD systeem voor achterin een Superb?

Nielz

Nieuw lid
Beste mensen,

Nieuwe Superb is besteld, maar wat is een goed dvd/multi media systeem voor achterin?

De positie van de originele hoofdsteunen maakt het kijken op ingebouwde schermen niet makkelijk voor kinderen lijkt me, iemand daar ervaring mee?

Alvast dank.

Mvrgr Niels

Maarten

Forumguru
Welkom hier!
Het is een goed gebruik om je even wat nader voor te stellen in het Meet en Greet gedeelte. Wil je dat nog even doen? Het vergroot ook de kansen dat je antwoorden krijgt op je vragen.
Verder wens ik je veel plezier op dit leuke en leerzame forum!

Tevens heb ik het topic naar het juiste onderdeel verplaatst.

Jasper02

Banned
Ik heb de nextbase click and go duo deluxe 9. Je kan dan van die steuntjes aan de spijltjes van je hoofdsteun monteren. Je kan dan het scherm zo erop en eraf schuiven. Ideaal systeem en werkt geweldig!

eddiea

Forumguru
Ik heb de nextbase click and go duo deluxe 9. Je kan dan van die steuntjes aan de spijltjes van je hoofdsteun monteren. Je kan dan het scherm zo erop en eraf schuiven. Ideaal systeem en werkt geweldig!

Ben het niet vaak met je eens maar ik heb deze ook en werkt inderdaad prima!

MennoW

Forumguru
Nielz
ik heb bewust gekozen voor een media player ipv dvd.
het voordeel vind ik, je kan met een 32gb usb stick redelijk wat filmpjes er op kan zetten. speler heeft 2 usb poorten.
deze spelers zijn 5 volt, met een omvormer loop je geen risico dat de spanning onder de 5 volt kan komen.
dat risico loop je wel met 12V spelers (bij starten e.d.)
bewust gekozen voor speler die alleen via usb te gebruiken is, om dat een HDD te gevoeling is voor schokken en spanning wisseling.
schermen die ik heb zijn van v.v. een 2 kanaals infrarood poort om draadloos koptelefoon op aan te sluiten.
je kan dus met 2 spelers 2 verschillende films bekijken.
ik heb het systeem continu op stroom aangesloten (ipv via contact) v.v. een centrale schakelaar.
reden hier voor is tijdens tanken e.d. kan alles gewoon doorspelen zonder de sleutel in het contact.
En als het niet gebruikt wordt zet je er niet elke keer spanning op bij het starten.
hopelijk heb je er wat aan....

Lees net je bericht in mijn topic ;) link

spelers liggen onder de stoellen, zijn ook v.v. een infrarood (jackplug) ingang om een extern infrarood oog ergens ik de auto te plaatsten.
ik heb ze in de rugleuning geplaatst omdat de kinderen er recht voor zitten, en in de hoofdsteun voor kleine kinderen eigenlijk te hoog zijn. (voor volwassenen is de rugleuning eigenlijk te laag)
bijkomend voordeel minder diefstal gevoellig. En ik vind het wat luxer staan.
met jou buget kan het makkelijk.

487126_377738382317630_2088510934_n.jpg
als je meer vragen hebt, shoot!

Petrolhead

Forumguru

Hier ook precies hetzelfde systeem en dezelfde uitstekende ervaringen!

Pendragon

Donateur
Kan het alleen maar met bovenstaanden eens zijn. Ik heb de click and go duo 10. Met de optionele steunen die aan de spijltjes van de hoofdsteun kunt monteren kun je met 2 schermen ook nog kiezen of je op beide schermen hetzelfde wilt kijken (dus 1 dvd in 1 scherm) of allebei apart. Daarnaast hebben wij er hoofdtelefoons bij die draadloos zijn. Deze werken op 2 x aaa batterijen die heel lang meegaan. Onze kinderen genieten al 4 jaar van deze 10" schermen. Kijk hier maar eens voor meer info: http://www.portabledvd-winkel.nl/we...vd-van-nextbase-click--go-10-duo-xxl-box.html

RogerS

Forumguru
Waarom niet twee 7 inch (android) tablets met hoofdsteunhouder?
De Google Nexus 7 met 32 GByte aan ram kost nog geen 250 euro en een hoofdsteunhouder zo'n 25 euro per stuk.
Kunnen de kinderen ook nog Angry Birds spelen. :)

Pendragon

Donateur
Wij hebben juist gekozen (4 jaar geleden) voor 10" omdat we kleiner te klein vonden, omdat de kinderen met zoveel ruimte achter in de Superb behoorlijk ver van de schermen zitten. We hadden in de Octavia 7" schermen, maar die waren in de Superb echt te klein (vonden de kinderen ook).

Bovenaan Onderaan