Nielz
ik heb bewust gekozen voor een
media player ipv dvd.
het voordeel vind ik, je kan met een 32gb usb stick redelijk wat filmpjes er op kan zetten. speler heeft 2 usb poorten.
deze spelers zijn 5 volt, met een omvormer loop je geen risico dat de spanning onder de 5 volt kan komen.
dat risico loop je wel met 12V spelers (bij starten e.d.)
bewust gekozen voor speler die alleen via usb te gebruiken is, om dat een HDD te gevoeling is voor schokken en spanning wisseling.
schermen die ik heb zijn van v.v. een 2 kanaals infrarood poort om draadloos koptelefoon op aan te sluiten.
je kan dus met 2 spelers 2 verschillende films bekijken.
ik heb het systeem continu op stroom aangesloten (ipv via contact) v.v. een centrale schakelaar.
reden hier voor is tijdens tanken e.d. kan alles gewoon doorspelen zonder de sleutel in het contact.
En als het niet gebruikt wordt zet je er niet elke keer spanning op bij het starten.
hopelijk heb je er wat aan....
Lees net je bericht in mijn topic
link
spelers liggen onder de stoellen, zijn ook v.v. een infrarood (jackplug) ingang om een extern infrarood oog ergens ik de auto te plaatsten.
ik heb ze in de rugleuning geplaatst omdat de kinderen er recht voor zitten, en in de hoofdsteun voor kleine kinderen eigenlijk te hoog zijn. (voor volwassenen is de rugleuning eigenlijk te laag)
bijkomend voordeel minder diefstal gevoellig. En ik vind het wat luxer staan.
met jou buget kan het makkelijk.
als je meer vragen hebt, shoot!