welke kabelboom pdc voorbumper

Goedemorgen is er iemand op dit forum die aan de hand van het chassis nummer mij kan vertellen welke kabelboom voor de pdc /radar /mistlampen ik nodig ben?
Ik heb de auto in de schade gekocht en mis die gehele kabel. Ik heb op dit moment werkelijk nog geen idee mischien heb ik nog wel meer functies nodig dan pdc radar en mistlampen mijn chassis nr is TMBJW7NX7MY052587 al vast bedankt.

hemi24

Forumguru
Was de auto voorzien van parkeersensoren aan de voorkant? Want alleen met een kabelboom ben je er niet.

haha stuur wel ff wat foto's de auto had blikschade en een kromme draagarm velg is zelfs nog heel. voorscherm binnenschepen voorbumper en motorkap.

ruitensproeier reservoir ook kapot voor de rest wonderbaarlijk genoeg helemaal niets krom

Canon-Eye

Forumguru
Nog geen beeld te zien...
Klik op "Voeg bestand toe", de rest wijst zichzelf (met keuze uit miniatuur of volledige afbeelding).
Maar de bestanden mogen niet al te groot zijn; een resolutie van 180dpi bij een afdrukformaat van 10x15cm is ruimschoots voldoende voor beeldschermvertoning en geeft doorgaans jpg's van ruim minder dan 1 Mb, afhankelijk van hoeveel details er in de foto zitten.

Tees

Donateur
Poe, dat moet een aardige klap zijn geweest, dat de draagarm kapot is. Dan moet de aandrijfas en alles wat daaromheen zit ook een tik gehad hebben lijkt me...

Er zijn de nodige versies van de kabelboom voor de voorbumper. De connectors zijn zo te lezen er nog niet aangezet, dat moet je nog zelf doen!
ce9b951b4a6e321adb3201e8ba9bd888.jpg
9e6e5a6e718bf514b325acd37dfe8cd6.jpg

Screenshot_20241214-153904_Brave.jpg

Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Poe, ik vind het dapper om eraan te beginnen, zeker als je geen (ervaren) monteur bent. Schadeherstel is echt een vak, we hebben hier recent 2 leden die hun auto na (stevige) schade teruggekregen hebben en allerlei kleine restdingetjes hebben.
Doe je dit eigenlijk voor jezelf of voor de handel?

ik vind het leuk om elke 2 jaar een andere jonge auto te rijden maar moet wel leuk blijven qua prijs en heb hier echt hobby aan.
Het is op het electronische gedeelte echt een makkelijke schade geen koelers kapot helemaal niets. Het spatbord had een aantal kabels doorgesneden vandaar de zoektocht .

Maar goed ... het nadeel van een auto importeren is weinig info qua uitvoering ... onderhoud heeft hij allemaal wel gehad dat heb ik laten checken bij vw alleen de exacte uitvoering en opties kunnen ze hier bij de dealer zo niet zeggen omdat hij uit duitsland komt.

hemi24

Forumguru
Wat een onzin, aan de hand van het chassisnummer kunnen ze je zo een uitdraai geven van alle exacte opties die er op zitten…

ja haha dat was ook mijn gedachte maar goed kwam er hier dus niet verder mee vandaar m;n vraag op het forum

Volgens het bedrijf waar ik hem weg had waren op de auto zowat alle opties aangevinkt .. we zullen het zien als ie klaar is

Bovenaan Onderaan