Harold
Lid
Naar aanleiding van het topic mbt het vervangen van de koppeling en 2 massa vliegwiel http://www.skodaforum.nl/forum/i/vliegwiel-vervangen-o2-2-0-tdi-6-bak.25255/
de volgende vraag:
Ik heb een 2.0 TDI (140 PK) van 2007 (190.000 km) BKD motorcode en zit op dit moment te dubben of ik iets anders ga aanschaffen of door blijf rijden. De auto bevalt me reuze goed en heb de laatste tijd wat grotere kosten gehad:
-Distributie riem (150.000 km) incl. waterpomp
-remschijven en blokken.
-Turbo waarvan de schoepen beschadigd waren, dus die is vervangen door Van Vught Tuning in Marum.
-Ze hebben direct ook de EGR klep afgedicht, nieuwe software er in gezet voor de EGR
-en een aanpassing in de software om de koude start te versoepelen.
-beide Xenon lampen vervangen omdat 1 begon te verkleuren.
Verder is de auto altijd dealer onderhouden.
Wat zijn nog grote kosten wat ik kan verwachten met deze kilometerstand. Ik las dus iets van het 2 massa vliegwiel en koppeling. Op dit moment heb ik niet het idee dat mijn auto de problemen vertoond die topic starter in dat topic beschrijft, is het wel voorspelbaar dat vervanging hiervan eerdaags er aan zit te komen?
En zijn er nog andere grotere kosten wat ik kan verwachten met deze leeftijd / kilometerstand?
de volgende vraag:
Ik heb een 2.0 TDI (140 PK) van 2007 (190.000 km) BKD motorcode en zit op dit moment te dubben of ik iets anders ga aanschaffen of door blijf rijden. De auto bevalt me reuze goed en heb de laatste tijd wat grotere kosten gehad:
-Distributie riem (150.000 km) incl. waterpomp
-remschijven en blokken.
-Turbo waarvan de schoepen beschadigd waren, dus die is vervangen door Van Vught Tuning in Marum.
-Ze hebben direct ook de EGR klep afgedicht, nieuwe software er in gezet voor de EGR
-en een aanpassing in de software om de koude start te versoepelen.
-beide Xenon lampen vervangen omdat 1 begon te verkleuren.
Verder is de auto altijd dealer onderhouden.
Wat zijn nog grote kosten wat ik kan verwachten met deze kilometerstand. Ik las dus iets van het 2 massa vliegwiel en koppeling. Op dit moment heb ik niet het idee dat mijn auto de problemen vertoond die topic starter in dat topic beschrijft, is het wel voorspelbaar dat vervanging hiervan eerdaags er aan zit te komen?
En zijn er nog andere grotere kosten wat ik kan verwachten met deze leeftijd / kilometerstand?