sitechris
Donateur
De verkoop van ons huis heeft wat extra's opgeleverd. Dus kan ik gaan shoppen. Ik kijk naar meerdere modellen waaronder ook Focus RS, BMW M140i en VW Golf R. Ik ben alleen bang dat het bij te betalen bedrag voor die auto's te hoog gaat worden. Dat constateer ik ahv eerste inruilvoorstellen op mijn Golf. De Golf R is eigenlijk al buiten reach. Wellicht dat de BMW dealer me gaat verrassen, maar dat gaat lastig worden.
Dus realistischer: kijk ik ook naar het niveautje daar net onder. En zie ik de Seat Leon Cupra 300 en VW Golf GTI staan. Twee prachtige hothatches. Als ik beide auto's gelijktrek qua opties is de Cupra 4.000 euro goedkoper en heb ik 55 extra pk. De Golf heeft mooier interieur, meer uitstraling en na 2 a 3 jaar heb ik die 4.000 euro wel weer terug vanwege wat extra restwaarde.
Meer pk of toch iets meer premium?
De vraag is: welke van deze twee zou jij kiezen en waarom?
Dus realistischer: kijk ik ook naar het niveautje daar net onder. En zie ik de Seat Leon Cupra 300 en VW Golf GTI staan. Twee prachtige hothatches. Als ik beide auto's gelijktrek qua opties is de Cupra 4.000 euro goedkoper en heb ik 55 extra pk. De Golf heeft mooier interieur, meer uitstraling en na 2 a 3 jaar heb ik die 4.000 euro wel weer terug vanwege wat extra restwaarde.
Meer pk of toch iets meer premium?
De vraag is: welke van deze twee zou jij kiezen en waarom?