VAG-man
Forumguru
Er is al zoveel over vervangende autoradio's geschreven dat je door de bomen en bos niet meer ziet. Ook logisch want de ontwikkelingen gaan ook snel. Steeds weer nieuwe merken en types elk jaar weer.
Nu wil ik mijn oubollige Amundsen vervangen door wat nieuws. Probleem is dat ik de optie Sound System heb en bijna geen enkele niet OEM radio kan hiermee overweg.
Als Nederlander zit ik voor een dubbeltje op de eerste rang. Veel gekeken bij ome Ali, maar ik durf het niet aan. Uiteindelijk hou ik 2 gerenommeerde merken over, namelijk Radical en Zenec.
Radical werkt met open Android en Zenec met een eigen besturingssysteem.
Mijn eigen telefoon (Android 11) moet gekoppeld worden aan de radio.
Welk besturingssysteem geniet jullie voorkeur en vooral waarom? Ik hoef geen reviews te horen hoe goed Zenec of Radical is.
Nu wil ik mijn oubollige Amundsen vervangen door wat nieuws. Probleem is dat ik de optie Sound System heb en bijna geen enkele niet OEM radio kan hiermee overweg.
Als Nederlander zit ik voor een dubbeltje op de eerste rang. Veel gekeken bij ome Ali, maar ik durf het niet aan. Uiteindelijk hou ik 2 gerenommeerde merken over, namelijk Radical en Zenec.
Radical werkt met open Android en Zenec met een eigen besturingssysteem.
Mijn eigen telefoon (Android 11) moet gekoppeld worden aan de radio.
Welk besturingssysteem geniet jullie voorkeur en vooral waarom? Ik hoef geen reviews te horen hoe goed Zenec of Radical is.