Welke onderdeel van de O2 is het mooist ??

Frankie

Actief lid
Ik ben zéér tevreden over mijn O2, en geniet iedere dag nog dat ik erin rij. Welk onderdeel van de O2 is volgens jou het mooist ?

Voor mij is het de snuit (v-vorm motorkap) en het dashboard... Middenconsole is misschien weer een beetje te eentonig. Ik heb alles zwart met climatronic en Stream.

Jan_Hein

Actief lid
De snoet vind ik erg fraai.

Waar ik ook erg van gecharmeerd ben zijn de wat "uitgeklopte" achterspatborden bij de achterlichten, net zoals de Volvo.

Ik vind de combi een plaatje...........
n045.gif

Groet, JH

ougie

Forumguru
Als ik op een industrie terrein rij, langs bedrijven met van die spiegelruiten. Dan kijk ik en zie daar zo'n schitterende Skoda Octavia rijden. Daar kan ik van genieten, en dan denk ik,,,,gho die vent die erin zit mag er eigenlijk ook best wezen. /forum/images/graemlins/uitlachen.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

Mijn combi, met 17" Pegasus en sportonderstel vind ik 'en profil' eigenlijk het mooist.
Herken mezelf ook wel in de post van ougie, als ik ergens langs spiegelruiten rij...SUPER! /forum/images/graemlins/super.gif

Ik vind van alle onderdelen de achterlichten het mooist. Je ziet van 500 meter afstand dat het een ocatvia is.

Maar ook kleinere dingetjes zoals het ophanghaakje voor tasjes in de achterbak mag je niet vegeten. Het lijkt zo simpel, maar kom er maar eens op. En bovendien heb ik nog nooit een auto gezien die dat had.

Erikje

Actief lid
Eerlijk gezegd ben ik niet heel erg kapot van de neus, maar dat weerhield mij absoluut niet om toch voor de O2 te kiezen: ik vind de kont met de karakteristieke achterlichten zeer geslaagd, om maar te zwijgen van de Pegasussen en het interieur.

Timothee

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Eerlijk gezegd ben ik niet heel erg kapot van de neus, maar dat weerhield mij absoluut niet om toch voor de O2 te kiezen: ik vind de kont met de karakteristieke achterlichten zeer geslaagd, om maar te zwijgen van de Pegasussen en het interieur.

[/ QUOTE ]

Zo zie je dat smaken heel erg verschillen. Ik vind juist de voorkant veel mooier dan de achterkant. De voorkant straalt karakter uit, de achterkant is wat ronder in verhouding en wat voorzichtiger. Het was m.i. mooier geweest wanneer de achterkant nét ietsje hoekiger was...dan was ie nog stoerder /forum/images/graemlins/smile.gif

ougie

Forumguru
Ditte,

Jammer ik wou er een plaatje van een achterlicht bij plakken, helaas even niet gelukt. /forum/images/graemlins/worshippy.gif

mothergoose

Actief lid
Maakt niet echt uit vanuit welke hoek ik kijk. Ieder dag die is beneden kom en en de auto zie ben ik weer tevreden. Als ik toch moet kiezen, De motor kap samen met de 'wangen'van het zij spatbord. Daarna de mooiste achterlichten die ik ken. /forum/images/graemlins/529.gif /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

Karstieman

Forumguru
Ik ga ook voor de voorkant !
Mooie grille... mooie heldere lampen... erg mooi.
De achterkant is inderdaad wat smal, maar de achterlichten zijn dan wel weel supermooi !

Reizende

Actief lid
/forum/images/graemlins/ot.gif
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
weel supermooi !

[/ QUOTE ]
Hé Karstieman, teveel chinees gegeten...?
Geintje.. /forum/images/graemlins/baby012.gif

Henny

Actief lid
Was ook niet kapot van de neus vergeleken met de O1, maar de lossen mistlampen zijn weer veel mooier.
Maar ook ik vind de achterlichten, 's-avonds vooral, erg mooi. Ook eindelijk af van dat stomme 1 lampje per lichtbak (onveilig).
De Vega velgen vind ik ook prachtig!
De allermooiste velgen allertijden blijven echter wel de Campagnolo's die in de jaren '70 op diverse Alfa's zaten.

Bovenaan Onderaan