Liev
Nieuw lid
Binnenkort mag ik een nieuwe leasebak bestellen...
Na te hebben getwijfeld tussen de Leon ST en de Ocvatia Combi heb ik gekozen voor de Combi Business Greenline.
Nu alleen nog kiezen welke opties en accessoires....
Aangezien ik niet boven mijn budget wil gaan is het of innerlijk, of uiterlijk.
Ik hoop dat jullie wat gebruikers ervaringen kunnen delen, zodat ik(en natuurlijk ook ieder ander die voor deze keuze staat) een betere keuze kan gaan maken.
Opties die ik zeker wil zijn:
Metallic lak (Zwart)
Sunset
Afneembare Trekhaak
Maxidot kleuren display
Ik twijfel tussen:
Graag jullie meningen.
Na te hebben getwijfeld tussen de Leon ST en de Ocvatia Combi heb ik gekozen voor de Combi Business Greenline.
Nu alleen nog kiezen welke opties en accessoires....
Aangezien ik niet boven mijn budget wil gaan is het of innerlijk, of uiterlijk.
Ik hoop dat jullie wat gebruikers ervaringen kunnen delen, zodat ik(en natuurlijk ook ieder ander die voor deze keuze staat) een betere keuze kan gaan maken.
Opties die ik zeker wil zijn:
Metallic lak (Zwart)
Sunset
Afneembare Trekhaak
Maxidot kleuren display
- Totaalbedrag opties: € 830,-
- Totaalbedrag accessoires: € 899,-
Ik twijfel tussen:
- MAK velgen 17" OXXO DECiMUS € 563,- Heb die velgen nog niet in het echt gezien. Zijn ze vergelijkbaar met orginele Skoda velgen. Of maakt het je auto juist een beetje pauper en cheapass?
- Lichtmetalen velgen Teron 17", zilver design Excl. banden en montage € 676,- 17" is de max. zonder extra kosten bij mijn leasemaatschappij.
- Lederen/stoffen bekleding € 750,- Gebruikerservaringen???
- Lichtpakket € 1250 ,-, Ziet er erg leuk uit... Maar merk je verschil? Vrij dure opties alleen voor het mooi... Beetje jammer dat ze niet standaard van die mooie LED lampen hebben als bij de Leon ST.
- Verlagingsveren Eibach of MAD, prijs vanaf (accessoire) € 585,-, ziet dat er trouwens ook leuk uit met standaard business line velgen??
Graag jullie meningen.