Welke settings kan een dealer tweaken?

nerv

Nieuw lid
Hoi,

Ben erg blij met m'n O2-2006 1.6 Elegance op LPG.

Heb de gebruikelijke trekjes zoals een weigerende CC, afgesleten nepverchroming, bovengemiddeld koelvloeistofverbruik ("dan lekt 'ie bij de verdamper") en krakende veren, maar dit mag de pret niet drukken.

In de O2 van m'n buurman sluiten de deuren kort na het wegrijden vanzelf. Als je de sleutel uit het stopcontact haalt, gaan ze weer open.
Volgens hem zou ik dit bij de dealer aan kunnen laten passen want de mijne vertoont dit gedrag niet...

Dit brengt me op de vraag:
Welke mogelijk handige instellingen kan een dealer nog meer aanpassen aan een O2?
Kan me indenken dat hij hier zelf niet om zit te springen, maar als ik een verlanglijstje kan overleggen...

Ik hoor graag van jullie, bedankt!

Bart.

Het lig een beetje aan de uitvoering van je auto, of je een maxidot hebt (boordcomputer) of niet.
Ik neem aan van niet anders had je het al wel gevonden.
Enkele voorbeeld die de garage voor je kan tweaken zijn:
Comming home en leaving home tijd instellen, deuren op slot als je rijd ja of nee en wanneer weer open, window rain closing en nog veeeeeeel meer.

Vraag maar eens in de garage.

purk

Senior Member
eigenlijk kun je alles veranderen, maar zul je sommige delen moeten toevoegen of aansluiten en je moet weten welke coderingen je waar en hoe moet veranderen

Bovenaan Onderaan