De Stip
Forumguru
In de optie lijst bij de nog te bestellen Karoq, kun je voor net geen 800,- een van binnenuit bedienbare trekhaak nemen. Een mooie optie, voor een keurige prijs. En gemak dient de mens. Maar wat blijkt? Hij gaat maar tot typegoedkeuring ivm een toegestane last van 1200kg en dat is 50kg te weinig voor mijn caravan.Als je een trekhaak besteld die bij de dealer word gemonteerd, mag je ineens 1500kg trekken. Technisch veranderd er niets aan de auto volgens mij. De dealer zegt ook, dat als je die afneembare trekhaak van 800,- neemt, dat dan af fabriek de Karoq voorzien is van de juiste koeling enz.
Ik ben sinds het jaar 2001 ik de caravan heb aangeschaft, nog nooit aangehouden en mocht dat wel gebeuren, dan accepteer ik een eventuele bekeuring. Technisch kan de auto het makkelijk aan, het is puur een regeltje tekst. En veel zwaarder dan 1200kg is de caravan inclusief belading nooit.
Wat zeggen jullie?
Ik ben sinds het jaar 2001 ik de caravan heb aangeschaft, nog nooit aangehouden en mocht dat wel gebeuren, dan accepteer ik een eventuele bekeuring. Technisch kan de auto het makkelijk aan, het is puur een regeltje tekst. En veel zwaarder dan 1200kg is de caravan inclusief belading nooit.
Wat zeggen jullie?