Welke type navigatiesysteem is dit

aeacus45

Nieuw lid
Hallo,

Momenteel overweeg ik een import Skoda Octavia Combi III (uit Tsjechie) te kopen. Op de foto's bij de dealer zie ik dat deze auto bijgevoegd navigatiesysteem heeft. Dit type navigatiesysteem komt mij niet bekend voor aangezien andere Skoda occasions een verschillend (en allemaal hetzelfde) navigatiesysteem hebben. Wie kan mij vertellen wel type dit is?

Met vriendelijke groet,
Rob

skoda_navi.jpg
skoda_navi2.jpg

Bijlagen

• skoda_navi.jpg
    skoda_navi.jpg
    114,5 KB · Weergaven: 18
  • skoda_navi2.jpg
    skoda_navi2.jpg
    112,2 KB · Weergaven: 16

aeacus45

Nieuw lid
Dit is ook geen local Tsjechisch Columbus-infotainmentsysteem?

Gezien dit ogenschijnlijk afwijkende systeem tav deze import occasion begint mijn vertrouwen in deze auto te slinken. Dit betreft een Octavia van juni 2013 met 34.000 km op de teller voor 17.950 euro.

Skoda79

Senior Member
Gezien dit ogenschijnlijk afwijkende systeem tav deze import occasion begint mijn vertrouwen in deze auto te slinken. Dit betreft een Octavia van juni 2013 met 34.000 km op de teller voor 17.950 euro.

Heb je inzicht in het verleden van deze auto?
Mijn skoda is recent total-loss gereden en gaat volgens het schade bedrijf voor 99,9% zeker richting oostblok om daar weer opgelapt te worden en verder rond te rijden. Ik zou niet graag zo'n auto kopen.

EdK

Forumguru
misschien koop je met deze skoda wel die skoda die 2 maanden geleden een 3 straten verderop is gestolen joh....
Maar één ding is zeker, hun conculega's hebben een dag ervoor al de orginele navi eruit gejat....:deuk:

Cordoba

Forumguru
Het grote nadeel van een importauto is dat het lastig is om het verleden te achterhalen. Tegenwoordig worden beurten bij nieuwe auto's niet meer in het boekje afgetekend, maar in het registratie-systeem van de importeur, of mogelijk zelfs Europees. In het laatste geval, moet je makkelijker reparaties en km-standen kunnen achterhalen via bijv. je lokale dealer.

Bovenaan Onderaan