welke type verlaging veren Skoda Octavia RS

hallo,

net als veel mensen hier wil ik mijn auto wel verlagen.
nu ben ik zoek naar een goed setje veren ik heb al wat gelezen hier over eibach.
ik zie hier 2 varianten in de pro en sport line. wat is het verschil hier tussen ?
of zijn er nog andere merken die beter zijn dan de eibach.

ik hoor het graag

Malinwa

Senior Member
Hallo dekker12,

Ik heb mijn Octavia 3 RS verlaagd met Eibach Pro-Kit veren. Deze veren verlagen de wagen vooraan met 20mm en achteraan met 10mm.
Ik heb dit gedaan met de OEM dempers die al onder de wagen stonden en icm 18 inch velgen.
De wegligging is voor mijn gevoel erg verbetert, staat strakker op de baan maar is niet te hard, voor mij is er nog comfort genoeg aan boord.

Als je voor de Eibach Sportline Kit ga verlaag je wagen 25/30mm vooraan en 25mm achteraan.

Er zijn ook nog andere bekende fabrikanten die verlagingsveren aanbieden zoals H&R en ST Suspension.

Voor meer informatie over verlagen en/of schroefsets weet @JeSko wel wat meer te vertellen.

JeSko

Forumguru
Bizar ik word getagd maar krijg er geen melding van :pieker:

Antera gaat je zowiezo verder kunnen helpen inderdaad, dat is de expert van het forum op dit vlak, veel succes en plezier met je verlaging!

Japanese Power

Donateur
Vreemd @JeSko dat je geen melding krijgt. Ik heb sinds de update niets veranderd aan instellingen maar krijg keurig en notificatie in de vorm van een rood stipje. Wellicht even je instellingen checken.

En nu weer on-topic.

Bovenaan Onderaan