Welke USB/MP3 SD - aux interface?

Taan

Lid
Ik wil op mijn nexus mfd2 graag een dergelijke interface aansluiten.
Ik heb nl geen cd-wisselaar en anders kan ik geen eigen muziek luisteren tijdens het navigeren. Een Ipod heb ik niet en hoef ik ook niet.

Ik lees her en der dat je die dingen het beste op Ebay.de kan bestellen.
Daar zie ik een aantal mogelijkheden die érg op elkaar lijken, maar met bestwel verschillende prijzen.
Zit er nog verschil in kwaliteit tussen?

deze bijvoorbeeld

of deze

en deze

enzovoort tot prijzen van €110,=

Welke moet ik hebben?

2e vraag. Het liefste zou ik deze in mijn armsteun hebben. In mijn dash is het vaak een rommeltje en bovendien staat soms de maxi-cosi ervoor.

Is er een "how to" beschikbaar om een kabel van de radio naar de armsteun te leggen? Helaas beschik ik niet over een aux in de armsteun anders had ik misschien die alleen gebruikt.

Ronnie

Forumguru
Ik heb deze ingebouwd, ze zijn alle drie in feite hetzelfde, alleen de middelste gaat geloof ik tot 8 gig, de mijne tot 2 gig. Het zijn interfaces die een cd wisselaar simuleren, de geluidskwaliteit is uitstekend. Bij mijn app. zijn geen titels afleesbaar op het display, enkel de tracknrs. Nadeeltje vindt ik dat wanneer omgeschakeld wordt op radio het spelende tracknr. niet wordt onthouden, dus wanneer je de sd.card opnieuw aanspreekt zal hij van vooraf beginnen te spelen. Niet wanneer de radio uitgeschakeld wordt met een spelende SD card, dan gaat hij bij herstart verder met het laatste nummer.
Maar voor die prijs van € 59,- zeker een aanradertje!
Elders in deze rubriek heb ik ook al een revieuw gegeven op deze interface.(ff zoeken)

Taan

Lid
Ik heb de bovenste gekocht en afgelopen weekend ingebouwd in mijn dashboardkastje. Werkt uitstekend! Ik nu gelukkig weer navigeren én mijn zoontje vermaken met zijn cd van Dikkie Dik.
Nu alleen mijn cd collectie nog rippen en een paar grote usb-sticks kopen.

Bovenaan Onderaan