Welke velgen op witte superb combi

Op wit, ik zit hier letterlijk te kijken op een witte combi, heb je toch wel 18" (of 19") nodig.
(rough road pack zou ik in dat geval ook niet nemen want dan ligt hij hoger en past net iets minder bij de sportieve inborst van het witte kleur)

ivm de voorstellen, de eerste vind ik de mooiste !

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
wat denken jullie van deze ? en mogen deze wettelijk op de superb geplaatst worden ?

Ik zie geen ET waarde er bij staan. Als het tussen 43 en 47 is zal het wel passen.
Persoonlijk vind ik de velgen niet mooi en in België zal het met zo'n platte gestretchte band niet meevallen om je velgen schadevrij te houden.

Edit: ik rekende voor een S2, zie dat het om een S3 gaat, dacht dat een S3 wiel een grotere rolomtrek heeft, als dat zo is dan zijn de banden niet geschikt.

MrEdge_

Forumguru
Die dubbele 5 spaak is prachtig op de render uit de eerste post, maar zoals door anderen al aangegeven is dat geen juiste weergave van een 17" velg onder de Superb. Die Audi rotors zijn ook erg mmoi, maar zou ik bewaren voor een Audi. Vooral omdat ook die wielen er als 17" onder Sup niet heel stoer uit gaan komen.

De wielen van 2ehands.be zou ik er persoonlijk niet onder zetten, maar da's smaak he :)

timdejonge

Actief lid
deze mss ???

293704025197890.jpg

timdejonge

Actief lid
Weet iemand welke et waarde wettelijk mag op de superb ?
Heb daar zelf niet zo héél veel verstand van... ET38 mag dat bijvoorbeeld ?

CDK

Forumguru
Weet iemand welke et waarde wettelijk mag op de superb ?
Heb daar zelf niet zo héél veel verstand van... ET38 mag dat bijvoorbeeld ?

In NL wordt alleen bij de APK gekeken of het loopvlak van de band binnen de wielkast valt. Of bedoel je of ET38 past op een S3?

CDK

Forumguru
@timdejonge, wellicht dat landgenoten je kunnen vertellen wat mag en niet mag, maar ook de breedte van de velg doet er toe. 8.5J en ET45 staat mooi breed in de wielkast.

Bovenaan Onderaan