Welke velgen standaard op de O2 L&K uitvoering

Frankie

Actief lid
Binnenkort mag ik een nieuwe leaseauto bestellen.
Mijn keuze is gevallen op de O2 L&K Hatchback 2.0 140 PK DSG.
Echter kon mijn dealer me niet vertellen welke velgen er standaard op zitten op deze auto.
Ik zag een plaatje op de volgende site: http://www.skoda-auto.com/global/model/newoctavia/octavia/equip/l_and_k/

Ik hoop dat het deze velgen worden. Kan iemand hier mij daar zekerheid over geven?
Uiteraard alvast bedankt!!!

Volgens mij zijn t de velgen uit het rechter plaatje (waar 1 wiel op staat). Dat zijn de 17" Sputnik wielen. Denk dat je voor zekerheid ff met de dealer moet bellen.

Op dezelfde site staat het letterlijk geschreven:
The highest accessories standard, Laurin & Klement, is based on the Elegance version, and therefore has other attractive accessories in addition to characterful L&K elements: an Audience radio with a CD and MP3 player and integrated CD changer, head airbags, an ESP system, 17" Sputnik light alloy wheels, a light assistant and much more.

Sputnik it is... hmmmm ging dat ding niet naar de maan? :-)

Koekie

Lid
Op dezelfde site staat het letterlijk geschreven:
The highest accessories standard, Laurin & Klement, is based on the Elegance version, and therefore has other attractive accessories in addition to characterful L&K elements: an Audience radio with a CD and MP3 player and integrated CD changer, head airbags, an ESP system, 17" Sputnik light alloy wheels, a light assistant and much more.

Sputnik it is... hmmmm ging dat ding niet naar de maan? :-)

LOL, t'is niet te hopen dat dat letterlijk genomen moet worden.
Maar bedankt voor bevestiging... Voortaan moet ik wat beter in de info spitten :blush:

Bovenaan Onderaan