Welke velgen zijn dit?

Ik heb laatst een Octavia 3 zien rijden met deze velgen. Nu kwam ik ze weer tegen op youtube, onder een RS. Zijn dit Skoda velgen of velgen van een ander merk? Iemand een idee? Ik heb ze niet kunnen vinden maar vind ze erg mooi! Wil graag weten wat de prijs is.

Velg Skoda.jpg

Antera

Donateur
is gen origineel wiel maar een after market wiel. volgens mij iets van ATU zelf of alutec iets in die richting

De Stip

Forumguru
Octavia 3? Spannend.... Check even de originele accessoire folder van Skoda, daar staan ook soortgelijke en erg vette velgen in. Je hebt ze voor de RS nu in 3 types. Zilverkleurig, smoke zilverkleurig en nu dus ook in het zwart. Uiteraard smaken verschillen, maar ze komen ook nog eens aardig in de buurt van die velgen die jij "zoekt".

Grtz, Supersjors!

hemi24

Forumguru
Het is een O2 van ná de facelift... ;)

:ot: Beetje net als de Golf 6, wat eigenlijk maar 5½ mag heten, tenzij het een Variant is, want dat is uiteindelijk niet meer dan een Golf 5¼

Cordoba

Forumguru
De set van marktplaats gaan niet passen als die gegevens correct zijn: op MP staat een steek van 5x114,3 en je hebt waarschijnlijk 5x112 nodig (5x100 zal voor oudere Octavia's gelden).

Bij de ET-waarde die op MP staat, heb ik ook vraagtekens of dit geen problemen gaat opleveren: ik dacht dat de O2 een ET-waarde van rond de 50 mm heeft (ben niet zeker) en vanwege verkeerde belasting van je wiellagers wordt algemeen aangeraden om niet meer dan 5 mm van de originele ET-waarde af te wijken.

Bovenaan Onderaan