welke velgen zijn dit?

red1100

Nieuw lid
Weet iemand hoe deze velgen heten en/of waar ze te koop zijn,foto heb ik gemaakt vorig jaar op autoshow in Essen bij Skoda stand.

Bijlagen

• DSC01324.jpg
    DSC01324.jpg
    20 KB · Weergaven: 174

Hetzer

Forumguru
lijken mij in ieder geval geen orginele Skoda velgen,

Deze velgen ken ik niet, voor al de spaken die wat naar buiten komen, komen mij niet bekend voor.
De enige velg die ik ken die er in de buurt bij komt is de Mak Invidia Ice Black

28jh21c.jpg

tonko

Nieuw lid
Ik heb zelf MAK Veleno black gemonteerd. Die hebben ook 5 van die naar buiten komende spaken, maar net even iets anders.
Skoda dealers boden overigens ook wel MAK-velgen als accessoire aan.

red1100

Nieuw lid
ja hoor zijn originele skoda velgen zie foto (beetje onscherp maar logo is te zien denk ik) :baby012: vind ze heeeeeel mooi staat waarschijnlijk perfect onder mijn zwarte octavia combi 2.0 TDI,maar ja waar vind ik ze ???????

Bijlagen

• DSC01322.jpg
    DSC01322.jpg
    15,7 KB · Weergaven: 79

hemi24

Forumguru
Het feit dat je ze hebt gezien op de autoshow in Essen geeft eigenlijk al aan dat ze behoorlijk aftermarket zijn...

red1100

Nieuw lid
hoe bedoel je aftermarket? was bij de orginele skoda fabrieks stand,en staat skoda in de velg denk dat ze misschien nog niet te koop zijn want er stond ook een concept RS(wit bloedjemooi)

Het feit dat je ze hebt gezien op de autoshow in Essen geeft eigenlijk al aan dat ze behoorlijk aftermarket zijn...

hemi24

Forumguru
heel simpel, voor zo'n bling-bling beurs leukt Skoda haar modellen op met wat oversized velgen van één van haar vaste leveranciers.

Die dopjes met logo kun je ook gewoon op marktplaats kopen...

hemi24

Forumguru
LOL: wielengids.nl is van de "Continental Banden Groep B.V." wat weer een onderdeel is van Pon...

Nu mag het duidelijk zijn waarom de dealer je daarheen stuurt.

audi80rs

Nieuw lid
Dit zijn Borbet XL velgen.
Deze velgen zijn in Duitsland als optie via de dealer te bestellen
in grijs, zwart of wit gepolijst, in de maat 8x18.
Kijk op skoda.de maar eens in de Octavia Zubehör Katalog.

Bovenaan Onderaan