Welke velgen.....?

<font color="green">Welke velgen vinden jullie het mooist?
Ik heb gekozen voor Sputnik velgen ,omdat ik die het mooist vind. /forum/images/graemlins/smile.gif </font>

Bijlagen

• 4230-SkodaOctaviasport_m.jpg
    4230-SkodaOctaviasport_m.jpg
    6 KB · Weergaven: 55
Ik heb lang getwijfeld maar heb uiteindelijk voor de Pegasus 17" gekozen. Ik heb nog geen spijt van mijn keuze. Overigens vind ik deze 17" velgen, in combinatie met sportonderstel nog behoorlijk comfortabel.

Matra_Murena

Actief lid
Ik heb ook de Pegasus 17" met sportonderstel en het rijd echt heel erg goed, zeker niet te straf maar wel lekker strak! Bijkomend GROOT voordeel van deze velgen vind ik het 5-spaak model zonder rare randjes. Ik heb onder mijn andere wagen 16" velgen met 10 spaken, maar wat een kolere werk is het om die schoon te houden zeg! Dan liever deze mooie gladde spaken die je in een handomdraai hebt gewassen!

En jullie weten het: als de velgen goed gepoetst zijn, dan lijkt de hele auto ineens een stuk mooier...! Ik pak altijd een emmertje heet water met een beetje afwasmiddel. Klusje van niks.

rickske

Actief lid
Ja Lex Lichtmetaal zoals je zegt de velgen zijn het zicht van de auto en als die dus mooi gepoetst zijn is de auto ook zeer O.K.

NU we het toch over velgen hebben ik heb de 16" sirius.

AMBIO2

Actief lid
Heb de sirius en de vega naast elkaar gezien en wat direct
opviel is dat de vega groter lijkt.
Ook is de vega wat strakker om te zien,wat mij wel aanspreekt maar dat is natuurlijk persoonlijk.

@Ambi02, ik heb dus net het tegenovergestelde als het om de grote gaat, daarom voor de Sirius gegaan. De Vega is wel strakker om te zien ja, vind de Sirius er alleen net even wat meer uit springen.

Bovenaan Onderaan