Welke velgkleur in combinatie met Topaz Bruin

Rolle

Senior Member
Hoi allemaal,

Binnen een paar weken ga ik mijn nieuwe O3 ophalen. Deze wordt geleverd met de 16" Minoris velg. Ik speel met het idee op die velg winterbanden te leggen en een nieuw setje 17" of 18" te kopen voor de zomerperiode.

Welke velgkleur past volgens jullie het beste bij Topaz bruin.

Als ik zo rondkijk zie ik dan donkere velgen, of donker icm gepolijst, of gewoon de zilverkleurige.

Ansich vind ik de 2 kleurige velgen (mat zwart icm zilver of gepolijst) wel mooi maar afhankelijk van het type velg wordt de auto dan wel heel donker.
Anderzijds is een mooie zilverkleurige velg ook niet mis en zeker in combinatie met de chromen raamstrips en dakrails).

Moeilijk, moeilijk.

Japanese Power

Donateur
Bij mij in de straat staat er ook eentje in deze kleur met volledig zwarte velgen. Heb het nooit kunnen apprecieren.

Zou bij deze kleur echt gaan voor mooie set zilverkleurig LM. Zeker in combinatie met de andere chromen elementen op de auto.

fanSkoda-VW

Forumguru
Ik heb Topaz Brown Metallic, zie de avatar.
En de gekozen velgen 17" LM Clubber. Een alom geprezen combinatie.
En over de flank van de auto een dubbele fijne gouden belijning. Zelf gedaan, iets van € 7.
Ik hou nu eenmaal een beetje van gedistingeerd.

Ik was eerst bang dat dat met de velgen zou vloeken, maar dat blijkt niet het geval te zijn.
O ja, let op: vraag meteen wielbouten met slot, zijn er niet standaard bij :(

Succes met de keuze.
grtzz

Bijlagen

• 17 inch  Clubber.jpg
    17 inch Clubber.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 24

Rolle

Senior Member
bwa ga denk ik toch passen voor de gouden velgen.

An sich niks mis mee maar niet in combinatie met de chromen sierstrips aan de ramen en dakrails. tenzij we die ook in het goud zetten.....

Bovenaan Onderaan