welke wachttijden???

Dit is geen geintje!!

Ik kom vanavond bij mijn dealer, staat er gewoon een RS, precies zo eentje als ik heb (blauw, combi, 18'' velgen) in VOORRAAD!!! /forum/images/graemlins/shocked.gif

Lijkt me nogal frustrerend voor al diegenen die al zo lang zitten te wachten ...

Octaviarijder

Actief lid
Lijkt mij stug dat een dealer een RS in voorraad neemt, maar misschien heeft hij wel erg veel vertrouwen in de verkoop ervan.

@buelltje
Ik denk van wel, zo ben ik binnen een paar weekjes aan mijn RS gekomen (die was ook voor de voorraad besteld). /forum/images/graemlins/winkie.gif

Okki

Donateur
van Loon in Gouda had 2 weken geleden ook een Dynamic Blue combi RS staan, Swarttouw in Rotterdam /Barendrecht vandaag ook!

ericb

Actief lid
Bij de Meern hadden ze woensdag j.l. ook een demo en 1 in de showroom. Die zal er toch ook niet voor niets staan.

richyk

Actief lid
De blauwe demo van Pon staat ook een keer of drie vier per week bij verschillende dealers dus het kan ook zijn dat die al een paar keer gespot is /forum/images/graemlins/grin.gif

Tja, als je echt nu een RS wil hebben kan dat altijd wel. Bij Hamers in Voorschoten staat er immers ook één in de showroom die ze echt wel aan je willen verkopen als je er om vraagt...

't is alleen de vraag of je nog 1. een 2006 model wil, 2. een reeds door velen bezeten en bekeken exemplaar wil terwijl je toch diep in de buidel moet tasten voor zo'n mooi stuk grote mensen speelgoed ...

Bovenaan Onderaan