Welke zekeringen kan ik gebruiken voor mijn dashcam ?

Hallo allemaal,ten eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar.
nu even een paar vraagjes,
welke zekeringen kan ik gebruiken voor mijn dashcam ?
Voor mijn Fabia combi uit 2002?
En waar vind ik een instructie boekje en/of de Haynes?
Als iemand dit nog heeft liggen hoor ik her graag.
Groetjes van de ouwe nozem.

VAG-man

Forumguru
Ook de beste wensen @ouwe nozem.
Maak even gebruik van de zoekfunctie. Dan zul je vast je antwoord vinden.

Eerst moet je afvragen of je de dashcam geschakeld wilt hebben of niet. Nadeel van geschakeld is dan dat er tijdens het parkeren niet wordt opgenomen tenzij je met een externe accu werkt.

Jooo...

Forumguru
Ik vermoed dat hij dat in het verleden al eens zal gedaan hebben want hij is al lid van 2010 en heeft al 97 Posts.

Vlaar032

Senior Member
Bij mij zit de dashcam gewoon in de cigaretten-aansteker en heb ik t draadje netjes weggewerkt...Maar...Hij blijft filmen want de stroom gaat niet van het contact bij die aansluiting...En dat is echt lachen, soms :laugh:. Tenzij de Fabia een paar dagen niet word gebruikt, want we hebben ook n Toyota en DIE gaat nooit stuk:cheer:, dan kan de accu wel eens leeg zijn.

Het is inmiddels gelukt,auto starten dashcam aan / auto uit,dashcam uit super.
Bedankt voor alle goede raad,en ja ik heb me al eens voorgesteld.
Maar waar vind ik een instructie boekje en/of de Haynes?
Als iemand dit nog heeft liggen hoor ik het graag.
Groetjes van de ouwe nozem.

ik wil jullie allen bedanken,heb een berg nieuwe kennis in huis,toppie :thumbsup:
Daar ik dit forum nog steeds niet onder de knie heb en geen idee heb waar en hoe ik een nieuw topic kan starten vraag ik het hier.
Mijn aankoop loopt niet echt lekker,is ongeveer zo snel als een natte scheet!!
En hij pingelt erg.
Hij slaat niet af.
Zou hier chiptuning op zijn plaats zijn of kan ik het zelf aanpakken?
Alvast weer bedankt.
groetjes van de ouwe nozem.

EdK

Forumguru
Daar ik dit forum nog steeds niet onder de knie heb en geen idee heb waar en hoe ik een nieuw topic kan starten vraag ik het hier.
Je gaat naar het forum toe wat klopt met je vraag, dus in dit geval Felicia en als je daar in bent dan zie je rechtsboven een icoon staan met tekst "nieuw topic " dat klik je aan en dan krijg je een ander menu
Hier vul je de titel tekst aan die je zelf er aan wil geven !
En in veld eronder kun je dan je verhaal doen
En dan klik je onderaan de icoon nieuw topic weer aan en hierna word de boel geplaatst

Het gedeelte met poll hoef je niet te gebruiken met alles wat daar verder onder staat !
Regel met TAG hoef je ook niets in te vullen ( we houden het simpel )
Dus zou zzeggen probeer het en is het gelukt dan even hier je tekst aanpassen of als dit niet meer mogelijk is het aan een mod vragen

Bovenaan Onderaan