Welkomstmelding gebruiker 'online diensten'

eckev001

Nieuw lid
Iemand een idee hoe ik deze melding kan uitschakelen? Hij verschijnt standaard bij inschakelen auto (Kodiaq) en er moet altijd eerst op 'oké' worden getoetst om verder te kunnen in het systeem. Mijn auto heeft maar één gebruiker en deze melding daardoor overbodig.
 

fanSkoda-VW

Forumguru
In m'n Scala óók. Maar ik ga gewoon rijden en dan verdwijnt de melding en werkt alles wel.

Alsook dat de pincode niet onthouden wordt. Ik krijg regelmatig dus de vraag of ik mijn code wil intoetsen en opslaan.
Helaas werkt dat ondanks de software-update nog steeds niet.
Of werkt dat pas als je 2 gebruikers hebt aangemeld?
Ik snap de slordigheid niet.

grtsss

p.s.
Ik kon je niet vinden in het topic "Even Voorstellen". Mocht dat zo zijn, het wordt wel op prijs gesteld.
 

pabu

Lid
Ik zou ook erg graag willen weten of hier een oplossing voor is! Nogal irritant.

Groetjes, Paul
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij krijg ik die melding alleen als ik een keer onderweg ben zonder dat ik een gekoppelde telefoon bij me heb..?
 

fanSkoda-VW

Forumguru
Er is idd 1 telefoon gekoppeld, niet van mij overigens.
Dáárvoor bestond het ook al.
Maar dat zou geen probleem mogen zijn, toch?
In de handleiding staat er niets over.
Binnenkort maar weer bij de dealer naar binnen rijden.
Nee, (nog) niet door de deuren heen ;)

grts
 

Bakkertje

Forumguru
Google heeft het volgende hierover gevonden: https://www.tiguanforums.co.uk/view...sid=fad7438606466521208560d0c92cda0e&start=10

This message is displayed because it is necessary that we inform the driver of a vehicle that the Car-Net/We Connect services are active in a vehicle. When the Car-Net/We Connect services are active, data is transmitted which can be accessible to registered primary and secondary users.

Since generally vehicles cannot detect who the person behind the steering wheel is, the welcome message has to be displayed shortly after the start of the vehicle.

In some vehicles, the primary user can be detected and the display of the welcome message is suppressed if the infotainment system can establish a Bluetooth connection to the paired phone of the Car-Net/We Connect primary user directly after the start of the vehicle. If, however, the connection is not established quickly enough, then it is possible that the welcome message is still displayed.

We hope you continue to enjoy our Car-Net/We Connect services and wish you safe driving in your Volkswagen at all times.

We remain at your disposal for any further inquiries regarding your digital services. You may reply to this e-mail or call us on our direct line 0800-2797508 around the clock, 7 days a week.
 
Bovenaan Onderaan