Werking en bediening spiegelverwarming

MarkvdD

Forumguru
In het topic van @JeSko ging het laatst over de werking en bediening van de spiegelverwarming op de O3. Ik wilde hier toch eens een apart topic aan wijden.

Ik was ervan overtuigd dat mijn spiegelverwarming alleen aan gaat als ik ook de achterruitverwarming aan zet, anderen wisten te vertellen dat hun spiegelverwarming onafhankelijk van de achterruitverwarming aan kan.

Ik heb laatst ontdekt dat ik te stellig was in mijn opmerkingen dat mijn spiegelverwarming alleen aan gaat met de achterruitverwarming aan. Ik heb ontdekt dat mijn spiegelverwarming onafhankelijk van de achterruitverwarming werkt ..... maar .....

Laatst zette ik de spiegelverwarming bij wijze van proberen aan maar hij ging niet aan (gezien bij de comfortverbruikers in m'n digi tellerunit). Ook met de achterruitverwarming aan gingen de spiegels niet mee aan. Pas na een minuut of 10 kon ik wel de spiegelverwarming aan zetten ..... Dit heb ik daarna meerdere keren gemerkt. Dit alles was met draaiende motor en/of rijdend.

Iemand enig idee welke voorwaarde er nog meer verbonden is aan de spiegelverwarming?
 

Okki

Donateur
In mijn Rapid was het zo, dat het knopje van de spiegelverstelling ook een stand spiegelverwarming aan had. Volgens mij was dat onafhankelijk van de achterruit verwarming. Maar, ik denk wel gebonden aan de buitentemperatuur. Maar dat kan je eenvoudig checken door aan het spiegelglas te voelen.

Screenshot_20240923_235919_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan