Mede forumleden,
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een SuperB iV 3V5 met standkachel. Dit is een originele af fabriek Webasto waar ik ook een losse zender voor heb.
Nu snap ik een aantal dingen niet goed en ben eigenlijk op zoek naar een goede handleiding. Met de zender en de knop in de auto werkt de kachel perfect. Slaat gewoon aan, wordt warm in de auto en als je buiten staat ruik je een beetje dat ie idd brandstof gebruikt.
Maar nu, hoe programmeer je het ding zo dat wanneer je wilt vertrekken de auto op de standkachel is ontdooit. De ene keer gebruikt de auto enkel de ventilatie, de andere keer weer de standkachel. Ik raak er niet uit. In de instellingen in de auto vind ik niet echt iets waaruit ik kan selecteren welke 'bron' de auto moet gebruiken.
De volgende situatie hebben we nu bijv. voor handen gehad. Hoogvolt accu leeg. In de e-manager aangegeven dat de auto klaar moet zijn op tijdstip xx:xx. Optie interieurvoorverwarming aan. Op het plaatje in het display zie je dan ook dat de ramen een beetje oranje worden en het tekentje van de standkachel wordt getoond in het display. Toch was de auto niet warm en dus ook niet ontdooit. Komt dit omdat de HV accu leeg is? Standkachel zou toch probleemloos moeten werken op benzine (tank was nagenoeg vol).
Hoor graag hoe dit mysterie werkt.
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een SuperB iV 3V5 met standkachel. Dit is een originele af fabriek Webasto waar ik ook een losse zender voor heb.
Nu snap ik een aantal dingen niet goed en ben eigenlijk op zoek naar een goede handleiding. Met de zender en de knop in de auto werkt de kachel perfect. Slaat gewoon aan, wordt warm in de auto en als je buiten staat ruik je een beetje dat ie idd brandstof gebruikt.
Maar nu, hoe programmeer je het ding zo dat wanneer je wilt vertrekken de auto op de standkachel is ontdooit. De ene keer gebruikt de auto enkel de ventilatie, de andere keer weer de standkachel. Ik raak er niet uit. In de instellingen in de auto vind ik niet echt iets waaruit ik kan selecteren welke 'bron' de auto moet gebruiken.
De volgende situatie hebben we nu bijv. voor handen gehad. Hoogvolt accu leeg. In de e-manager aangegeven dat de auto klaar moet zijn op tijdstip xx:xx. Optie interieurvoorverwarming aan. Op het plaatje in het display zie je dan ook dat de ramen een beetje oranje worden en het tekentje van de standkachel wordt getoond in het display. Toch was de auto niet warm en dus ook niet ontdooit. Komt dit omdat de HV accu leeg is? Standkachel zou toch probleemloos moeten werken op benzine (tank was nagenoeg vol).
Hoor graag hoe dit mysterie werkt.