Wetterauer Skoda Yeti, dik !

Leon54

Actief lid

Vind het goed gedaan van de firma Wetterauer. De velgen zijn misschien iets teveel van het goede, maar de rest vind ik goed geslaagd. Ook hier is weer te zien dat de standaard zwarte delen van dorpels en bumpers in carroseriekleur zijn gespoten net als bij de Yeti facelift.
Goed, mijn eigen Yeti hoeft er niet zo uit te zien (misschien op onderdelen), maar het maakt de Yeti wel een slag stoerder. Vind de VW's er in de "Cross" uitvoering ook altijd een stuk leuker uitzien...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Zo zie je maar hoe persoonlijk smaken zijn.
De velgen vind ik ok maar de rest :nono: Die beugels aan voor en achterzijde en die plankjes aan de zijkant ja dat was misschien 10 jaar geleden in maar dat hoeft van mij echt niet.

Rosinfield

† In Memoriam
ik vind het geheel nogal pathetisch. Dergelijke potsierlijke verschijningen kunnen bij mij altijd rekenen op een enigszins van medelijden vervulde glimlach

• Leuk
Waarderingen: BcB

Rosinfield

† In Memoriam
De technische aanpassingen zijn wat mij betreft prima. Maar voor de rest moet zo'n auto er wat mij betreft dan juist zo sober mogelijk uitzien. Ook een type aanduiding zou ik er in zo'n geval af (laten) halen

CDK

Forumguru
ik kan er wel mee leven hoor, vind het er stukken beter uitzien als de gemiddelde Yeti die ik in het dagelijkse leven tegen kom....

dirkkroneman

Forumguru
Als ik een Yeti zou moeten rijden, dan zo!! Behalve (de kleur van) de velgen.. Auto zelf heeft wel een gaaf kleurtje :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Blijkbaar een enorm schrikbeeld: een aan de macht komende dictator die je verplicht in een Yeti te rijden:maakmegek:

jmw57

Lid
het is maar net waar je van houdt. Die "prut" op het dak vind ik maar niks, maar smaak is persoonlijk en daar valt niet over te twisten.
Als ik zie wat ze "technisch" allemaal hebben veranderd, lijkt het mij niet verkeerd en dan had ik hem aan de buitenkant toch zeker iets minder "uitbundig" gemaakt.

Bovenaan Onderaan