Wie ben ik??

Hallo Allemaal,

Ik wil me hier maar even voorstellen, ik ben Patrick alias Laurin & Klement :cool:.

Ik heb vorige week een Skoda Fabia Combi gekocht uit 11-2005 met 33.000 km, met de volgende uitrusting:

- Airco
- Electrische buitenspiegels
- Verwarmde buitenspiegels
- Centrale vergrendeling met AB
- Cruise control
- Mistlampen
- Lichtmetalen velgen 15"
- Sportstoelen
- Leder stuur en handrem
- Set winterbanen op staal

Als iemand wat van me wil weten vraag het maar, of je antwoord krijgt moet je maar afwachten, haha

Ik ga nu even lekker rondneuzen op het forum hier en als ik het bericht verkeerd geplaatst heb, sorry hiervoor, zet het dan aub in het juiste topic.

Ciao!

Hetzer

Forumguru
Welkom hier op het forum, veel plezier hier en veel plezier met je Faabje
Er staan trouwens niet veel km's op je auto

ps, ik heb je topic verplaatst.

Antera

Donateur
sow dat is een binnenslaper geweest van een oud omaatje met die km stand :-)

welkom op het forum en veel plezier

WouterO2C

Actief lid
Ruim 6 jaar oud met 33.000 = 5.000km per jaar. Zeker boodschappen wagentje geweest. Gefeliciteerd met je Fabia!

Cordoba

Forumguru
Hoi Patrick, welkom hier. Ik ben benieuwd welke motor, en welke uitvoering je hebt, maar gezien de lage km-stand verwacht ik een 1.4-16V met 75 pk of een 1.2-3-cilinder.

Hey Coroba!

Het is een 1.4 16V met 74 Kw / 101 pk. het is een Equipe Plus uitvoering. Altijd binnen gestaan, van oud vrouwtje geweest, haha.

Nee ik weet niet waarom deze auto zo weinig km's heeft. Hij was wel van een klant van de dealer waar ik hem gekocht heb, tijdens de proefrit even in het boekje gekeken en de beurten stonden netjes in het boekje geschreven. Kan niet wachten tot het zaterdag is. Ik moest er even op wachten omdat de auto nog een beurt moest krijgen en hij zou ook nog 3 putjes uit de voordeur, achterdeur en het achterscherm halen.

Bovenaan Onderaan