Wie ben ik?

Mike Philippo

Nieuw lid
Hallo ik ben Mike Philippo en ben 27 jaar.
Kom uit het altijd drukke Haarlem

Sinds Oktober 2005 trotse eigenaar van een Fabia 1 genaamd Fabienne.
In 2006 ben ik in aanraking gekomen met de Tunning wereld.
Vele mensen stonden vol verbazing te kijken, want je tuned toch geen Skoda?
Maar aangezien ik heel eigenwijs was en iets unieks wilde doen besloot ik Fabienne een make over te geven.

In 2008 Zat ik bij een van de grootste auto clubs in Haarlem en omgeving.
We noemde ons daar Crazystylers en stonden bij de Cruquius ( bij de Mediamarkt ).
In 2009 organiseerde we de grootste meeting van de omgeving en al snel stonden we bovenaan in Google onder de zoek term Tuning.

Als gevolg hiervan werd deze club door Van de Ende studios benaderd om een auto te mogen gebruiken.
De keuze van onze club was gevallen op Fabienne.

Op 7 Dec 2009 Maakte Fabienne haar tv debuut ( die 3 seconde duurde ) in de serie Onderweg naar Morgen.

Verder werd het erg stil omdat de club langzaam aan uit elkaar viel, en ieder zijn eigen weg volgde.
Echter de kick om Fabienne nog mooier te maken bleef.

Velen maanden van sparen volgde en Fabienne kreeg er opeens een zusje erbij.
Een Toyota Celica sti 1.8 Limited Edition. Deze was al volledig verbouwd en het geluid maakte me gek.
Een mooie zware brom van 123,7 DB komt er uit de uitlaat, terwijl Fabienne het met een 102,3 DB ook niet slecht doet.

Ook is de Celica zeer laag en kan ze op afstand starten.
Maar we waren bij Fabienne gebleven :D
In de zomer van 2012 was het zover en ging Fabienne voor de laatste keer aan de buitenkant op de schop.

De fotos daarvan zijn te zien bij Mijn Auto.

Verdere plannen zijn nog:

Sport stoelen
Onyx kleurige bekleding ( orgineel van skoda )
en mijn Audio her indelen.

Mijn Celica gaat ook op de schop maar alleen van buiten.

Schades worden weggewerkt en wordt totaal zwart gespoten.
Ook gaat Cecilia ( celica :D ) een stukje omhoog zodat ik de drempels normaal kan nemen.

Hoop dat jullie geen hekel hebben gehad om dit hele verhaal te hebben moeten lezen.
Groet Mike.

Bovenaan Onderaan