Wie ben ik?

akyelna

Nieuw lid
Even voorstellen sinds eind januari ben ik de eigenaar van een skoda fabia combi 1.2 tsi 86 pk.
Woon in Belgie en skoda had naar mijn mening een van de beste salonvoorwaarden inclusief recyclage premie.
Voor mij was een vertrouwensstap aangezien ik nog nooit met een skoda heb gereden. Maar de fabia combi kwam zeer goed uit in verschillende test en artikels. Moet nog wel wat geduld uitoefenen voor de levering.

Joske

Forumguru
Bedankt voor jouw introductie hier :thumbsup:

je hebt mijn suggestie al gelezen in tussentijd zie ik ;)

Welkom op het forum!

Bij welke dealer ben je gaan horen voor de Fabia?

CDK

Forumguru
Welkom op het forum en alvast van harte gefeliciteerd met je nieuwe Fabia en sterkte met wachten!

akyelna

Nieuw lid
Bedankt voor de warme verwelkom
:) inderdaad heb je suggestie opgevolgd

Heb een dealer Willems te Genk en een tweede dealer Peerlings te Lommel bezocht. Uiteindelijk de aankoop besloten te Lommel.

akyelna

Nieuw lid
8 tot 10 weken. Heb nog geen definitieve datum mogen ontvangen maar verwachting is rond 10 april. Eerlijk gezegd vind ik het wel moeilijk om zolang te wachten :(
Het is mijn eerste skoda en met al deze goede review is het wel wat spannend :)

hpolie

Senior Member
Van harte gefeliciteerd met de Fabia Combi 1.2 86pk :bloemen:

Ik denk dat je daar geen spijt van zal krijgen. 1 jaar geleden heb ik die ook gekocht en zonder er ook maar iets van gelezen te hebben en ook dus nooit eerder een Škoda gereden heb ik samen met mijn vrouw besloten om die te kopen even goed gekeken naar de uitvoering en degelijkheid en over de prijs onderhandeld over mijn 17 jaar oude C15 en zelfs geen proef mee gereden daar de kwaliteit die er vanaf straalde ik dat niet eens nodig achte. En tot heden nog geen moment spijt van gehad. :D

Desperado

Forumguru
Welkom! De leveringsdatum van 10/04 is de beste die je kunt hebben :D
Dat recyclage verhaal.....hoe zit dat? Wij hebben hier wel een verwijderingsbijdrage, maar dat is volgens mij een vast bedrag.

WillemJan

Forumguru
Hoi,

Welkom op het forum. Goede auto hoor, die Fabia. Ik heb hem ook gehad, maar dan in de DSG uitvoering. Heerlijk. Vele veilige kilometers alvast en succes met wachten.

Groetjes... Willem-Jan

akyelna

Nieuw lid
Nogmaals allen bedankt voor jullie goede wensen en warme verwelkoming.
@Desperado: recyclagepremie, ecopremie of wrakpremie is waarschijnlijk dezelfde als verwijderingsbijdrage en is ook in België een vast bedrag maar tijdens de salonvoorwaarden hebben veel dealers hiermee zeer creatief omgegaan. Waarbij deze bedrag werd verhoogd tot 2000 euro bij skoda en was dus niets anders dan een andere vorm van een korting tegelijk kreeg de klant een goed gevoel dat hij zijn oude wagen voor een goede prijs verkocht.

akyelna

Nieuw lid
Slecht nieuws leveringsproblemen met de tsi motoren. Uiterste leverdatum was 30 April (12 weken levertermijn) nu zeggen ze dat de auto op 29 april bij de importeur komt en dat het dan nog zeker twee weken zou duren . :( helemaal niet tevreden ik zit al een tijdje zonder auto zeer frustrerend.

akyelna

Nieuw lid
Bedankt voor het wensen van goede moed maar heb het echt moeilijk mee. We hoopten op begin april en met twee kinderen en twee werkende ouders is het niet gemakkelijk om met één auto alles te regelen. Nog minstens 6 weken :(

lugolux78

Donateur
Welkom! Nou nog 9 daagjes wachten en dan komt er iets moois je kant op.

Ps Recyclage premie is het equivalent op de slooppremie :-)

Bovenaan Onderaan