Ca 4 jaar geleden heb ik voor het eerst een Skoda geleasd, namelijk een Superb 1,9TDI . Voor de Skoda 4 jaar een renault gehad waar ik en mijn vrouw snel afscheid van hebben genomen. Van de Superb was dit andersom. Wat een fijne auto. Vele werk en vakantie kilometers gemaakt. Na 4 jaar moest ik wat anders kiezen. Omdat de nieuwe Octavia 3 er goed uitzag en qua binnenruimte dicht in de buurt van de superb kwam hiervoor gekozen. De octavia is meer vernieuwd en ook nog goedkoper met 14% bijtelling. De motor 1.6 TDi heeft het zelfde vermogen. Deze heb ik besteld zonder een proefrit te maken. Ben nu 800 km verder en de auto rijdt erg fijn zoals ik al verwacht had van de Skoda.
Het is een Octavia combi greenline . juli 2014. Metal grey. xenon verlichting, columbus navigatie, 17 inch Hawk velgen zwart zilver en afnembare trekhaak. De kleur in combinatie met de velgen maken het een sportieve en stoere auto vindt ik zelf. Ben er erg tevreden over.
Groet Gert
Het is een Octavia combi greenline . juli 2014. Metal grey. xenon verlichting, columbus navigatie, 17 inch Hawk velgen zwart zilver en afnembare trekhaak. De kleur in combinatie met de velgen maken het een sportieve en stoere auto vindt ik zelf. Ben er erg tevreden over.
Groet Gert