Wie ben ik?

JanH.

Lid
Hallo skodarijders,
Mijn naam is Jan Hulsker, woon in Spijkenisse en ben in het bezit van een zwarte Skoda Fabia Greenline 1.2 TDI sinds februari 2011.

Ik heb de auto aangeschaft als tweede auto, omdat ik regelmatig werkzaamheden had in Hilversum.
Ik was enorm verrast over de ruimte die deze auto bood. Daarbij is hij ook nog zeer zuinig, wat dus perfect is.

Nu doe ik die werkzaamheden in Hilversum niet meer en heb ik eigenlijk geen extra (diesel) auto meer nodig.
Ik heb nl ook nog een auto op lpg. Ze zijn beiden milieubewust maar je mag toch de volle mep betalen aan onze belastingvrienden.

Ik heb contact gezocht met het skodaforum en gevraagd of ik de auto te koop mocht aanbieden op het forum. Hier zitten toch de mensen die een skoda hebben of misschien iemand kennen die een z.g.a.n. fabia willen aanschaffen.
Dat was geen probleem, maar eerst uiteraard even voorstellen.

Ben je geïnteresseerd, ik zal hem dus te koop zetten met een aantal foto's erbij.

Allen nog fijne kilometers en wie weet tot ziens.

met vriendelijke groet,
Jan Hulsker

JanH.

Lid
Hallo Peter,
Ik vind het niet meer dan normaal om je idd even netjes voor te stellen.
Ben (nog) niet zo thuis in fora maar ben er inmiddels wel achter dat je enorm veel kunt leren.

Er zijn zoveel mensen die je tips kunnen geven voor bijvoorbeeld je auto en dat is toch handig.
Ik heb voor mijn skoda een Astra GSi gehad. Wat problemen gehad, viel regelmatig stil en dan krijg je echt veel bruikbare info.
Ik had nog de oude stalen velgen liggen van die gsi met de originele wieldoppen in de garage en heb die ook toen aangeboden op hun site/forum en daar waren ze blij mee.
Ja was toch een oudje uit '94 en wilden ze graag hebben voor winterbanden en dan de originele velgen.

Zo hoop ik ook dat er iemand is die nog zeer nette fabia wil hebben. Hier komen toch de mensen die skoda rijden of willen rijden.

En praten over auto's is altijd leuk!

Bovenaan Onderaan