Wie ben ik

RoMin1

Lid
Hey, al paar jaar bezoeker op deze site maar pas sinds kort topic geopend ivm motorprobleem.
Heb superb combi 1.6 crdti elegance van april 2012 met actueel 84.000 km. Woon in Lierde te België.

Mijn eerste wagen was een Citroën Saxo VTS waar ik wel wat geld heb ingestoken (verlaging, uitlaat, kelk, hifi rockford fosgate, blauwe ramen, ... ) Toen tof maar na de komst van mijn 2 dochters (intussen 7 en 9j) overgeschakeld naar megane Break waar ik 208000 km mee heb gereden.

Daarna beslist dat het tijd was voor deftige, ruime, degelijke wagen waarna dus de aankoop van de Superb volgde.
Steeds zeer tevreden geweest tot op vandaag (2 moeren van brug nabij krukas afgebroken). Zaak is nog niet afgesloten ... zullen wel zien.

Toch even zeggen dat ik onder de indruk ben van dit Forum. Het is leuk om zien dat er mensen zijn die zich engageren om andere Skodarijders bij te staan. Met raad en daad, zowel bij leuke als minder leuke (technische) momenten.

groeten,
Roald

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Roald. Dat is wel een heel vreemd pechgeval, de 'brug' waar je het over hebt, is dat inwendig in de motor, of is het uitwendig bij de as naar de versnellingsbak? Bij inwendig probleem, lijkt het mij een fout die gemaakt is bij de bouw van het motorblok, anders zou het op de productielijn gebeurd kunnen zijn, maar bijv. ook bij onderhoud of tijdens rijden iets onder de auto geraakt of iets dergelijks. (ik neem tenminste aan dat het motorblok niet eerder open is geweest)

RoMin1

Lid
@Cordoba Ze hebben carter eraf gehaald en er lagen nog een paar kleine zaken naast (oliepomp of zoiets, kan dat?) en daar zie je direct een paar brugjes naast elkaar. Van 1 ervan zijn dus de moeren afgebroken.

Bovenaan Onderaan