Hallo, ik heb me hier net ook geregistreerd omdat ik toch ook nijg een O2 te kopen.
Mijn naam is Marcel, werkzaam in de ICT.
Rij momenteel A6 MY 2005 2.0 TDI Proline
Ik heb hier al het een en ander gelezen en ben mede door de ervaringen hier gaan proefrijden met een O2 RS TDI Combi.
Is misschien een rare stap van een A6 naar een O2 maar ik wil simpelweg een auto waar ik me lekker in voel en gisteren tijdens de proefrit had ik echt een wow gevoel, dus waarom dan meer betalen als het niet hoeft.
Overigens was de O2 niet de enige auto war ik gisteren in heb mogen rijden, ik heb ook nog gereden met de Lexus IS220 D 177Pk en een Mondeo Titanium Clipper 2.0 TDCI.
Mijn conclusie van gisteren is:
Lexus, zenuwachtige, redelijk trage, kleine, luxe BMW 3 serie wannabee.
Mondeo, trage, ruime, glimmende, redelijk sturende IKEA cruiser.
O2, Snelle, redelijk ruime, relatief goedkope, vadervan3kinderen GTI.
Owja was alleen voorstellen, sorry voor het lange verhaal.
Wie trekt me over de streep om van de week een O2 RS TDI te bestellen?
Mijn naam is Marcel, werkzaam in de ICT.
Rij momenteel A6 MY 2005 2.0 TDI Proline
Ik heb hier al het een en ander gelezen en ben mede door de ervaringen hier gaan proefrijden met een O2 RS TDI Combi.
Is misschien een rare stap van een A6 naar een O2 maar ik wil simpelweg een auto waar ik me lekker in voel en gisteren tijdens de proefrit had ik echt een wow gevoel, dus waarom dan meer betalen als het niet hoeft.
Overigens was de O2 niet de enige auto war ik gisteren in heb mogen rijden, ik heb ook nog gereden met de Lexus IS220 D 177Pk en een Mondeo Titanium Clipper 2.0 TDCI.
Mijn conclusie van gisteren is:
Lexus, zenuwachtige, redelijk trage, kleine, luxe BMW 3 serie wannabee.
Mondeo, trage, ruime, glimmende, redelijk sturende IKEA cruiser.
O2, Snelle, redelijk ruime, relatief goedkope, vadervan3kinderen GTI.
Owja was alleen voorstellen, sorry voor het lange verhaal.
Wie trekt me over de streep om van de week een O2 RS TDI te bestellen?