Wie ben ik?

Dag iedereen!

Mijn naam is Uriël. Was me vergeten voor te stellen dus bij deze! Kreeg commentaar dat ik met de deur in huis kwam vallen in plaats van me eerst even voor te stellenn!

Ben zelf leerling monteur, al een kleine 3 jaar bezig in dit vak. Ben 23 jaar en hou er van om met auto’s bezig te zijn!

Rij zelf geen Skoda maar hoop dat dat niet veel uitmaakt

Gr. Uriël

Rij zelf een Mercedes E-Klasse W211.

Mag nu aan een Skoda Fabia uit 2005 sleutelen. Werk zelf in een Vakgarage dus zie vanalles voorbij komenn

Zo een poosje rond gereden haha, helaas kerst niet gehaald vanwege de blauwe petten vrienden

Bijlagen

• IMG_0966.jpeg
    IMG_0966.jpeg
    62,7 KB · Weergaven: 26
  • IMG_0740.jpeg
    IMG_0740.jpeg
    148,8 KB · Weergaven: 24

SuperBeeb

Forumguru
Je mag ook niets meer tegenwoordig...
En dat terwijl fabrikanten zelf steeds meer kerstverlichting in en aan de auto toevoegen. Rode en witte lichtbalken achter en voor, verlichte logo's, remlichten met keuze voor de looks, koplampen die dingen op straat projecteren...:sterretjes:
Met die verlichte ster van Bethlehem Uriël ben je toch beter zichtbaar? :D

Jaaa zeer jammer, woon zelf in Venray en bij mn kameraad kwamen ze aan de deur vertellen dat dit helemaal niet mag en voor maandag eraf moesten hebben, anders kregen we een boete ongeacht of ze aan of uit stonden.

En 20 km verder in Venlo werd er leuk over gedaan en mocht t wel zolang je het licht niet onder het rijden aan hebt….

Nederland … we doen t er mee haha…

EdK

Forumguru
Tsja je al wel teveel blauwe lampen gebruikt hebben, en DIE mogen we niet als burger gebruiken............. die bennen gereserveerd voor hulpdiensten....

En dat ben je niet.............. :pieker:
:koffie:

Bovenaan Onderaan