wie heeft een O2 1.4 TSI Ambition BL

jechri

Nieuw lid
Ik ben op zoek naar iemand die een nieuwe O2 Ambition Business Line heeft.
Ik ben benieuwd of tijdens het achteruit rijden de PDC grafisch wordt weergegeven op het schermpje van Swing radio, of dat alleen het geluid signaal hoorbaar is.

Michel

Forumguru
Zelf heb ik geen Ambition BL uitvoering, maar wel een Elegance met PDC en Swing radio. Ik kan hierbij bevestigen dat je zowel het signaal krijgt te horen als een grafische weergave op het scherm van de radio krijgt te zien als je de auto in zijn achteruit zet.

Op het scherm kan je zelfs grafisch zien in welke hoek je ergens tegenaan dreigt te rijden of in ieder geval te dicht op een ander object dreigt te komen.

Via het Maxi-Dot scherm kan je trouwens ook nog de sterkte en volgens mij ook de toonhoogte van het geluid voor de PDC aanpassen.

RPAR

Nieuw lid
Ik heb een O2 Ambition BL en je ziet inderdaad op de radio het object dichterbij komen, samen met het geluidsignaal.

RPAR

Nieuw lid
Ben zeer tevreden, heb hiervoor een 02 1.9 tdi combi elegance gehad, en kan zeggen dat de facelift de auto goed gedaan heeft, de auto is op een aantal punten beter geworden.
De 1.4 TSI motor is een heerlijke motor, is schakellui te rijden, maar ook snel.

sitechris

Donateur
Ben zeer tevreden, heb hiervoor een 02 1.9 tdi combi elegance gehad, en kan zeggen dat de facelift de auto goed gedaan heeft, de auto is op een aantal punten beter geworden.
De 1.4 TSI motor is een heerlijke motor, is schakellui te rijden, maar ook snel.

Dat kan ik beamen. Gisteren toevallig blokje om gemaakt in 1.4TSI DSG en was onder de indruk. Heb eerder met de Golf 1.4 TSI handgeschakeld gereden, maar met de DSG gaat het voor je gevoel nog een stuk feller. Voor het gevoel levert de motor 140 a 150 pk. Je komt soepeltjes op de 180. Voordelen van de facelift Octi: onderstel lijkt wat harder te zijn en de stoelen zitten wat beter. Plus natuurlijk wat andere materialen. Was sowieso erg leuk om weer in een Octi te rijden. En direct weer het goede gevoel bij de auto.

jechri

Nieuw lid
Moet zeggen dat de O2 prima bevalt. Alles klopt in deze auto(behalve het grafisch weergeven van de PDC :407:maar dat is in onderzoek bij de importeur) 1.4 in combinatie met DSG, je wilt nooit meer een handgeschakelde auto.

Bovenaan Onderaan