Wie heeft er een foto van een octavia in rosso brunello?

LITS

Nieuw lid
Allen,

Onlangs heb ik op de gok een kleur gekozen voor mijn nieuwe octavia combi.

Echter kan ik nog steeds geen foto's vinden van Rosso Brunello op een octavia. Auto komt pas in oktober en dat duurt me echt te lang :icon_smile_dead:

Heeft iemand al een foto gezien :icon_smile_question

Alvast bedankt,

Lits

De dealer in Amersfoort heeft een Superb in het echt in de showroom.
En de dealer in Groningen heeft een Fabia in het echt, buiten (maar ik weet niet of die er nog staat..).

De Fabia oogde (door het feel kleinere formaat én door het vele zwart op/aan de auto) veel donkderder dan de Superb.

De kleur is in het echt wel donkerder dan de foto's van de Octavia doen vermoeden.

De foto's uit de folders zijn erg misleidend. Ik vind zowel Rosso Brunello (veel bruiner) als ook Arctic Green (heel erg flets) in het echt totaal niet op de folderkleuren lijken. Maar dat is een probleem wat je toch houdt, je moet gewoon de kleur in het echt zien..

LITS

Nieuw lid
Het zal zeker mooier zijn dan de door de "wasstraat bekraste vaal-zwart-grijze" kleur waar ik nu meer rond rij :)

Huyzen

Lid
is dit hem?

3.JPG32..jpg
2.JPG30..jpg

LITS

Nieuw lid
Die foto's had ik ook al gezien idd, ziet er goed uit.

Het ging me meer om de auto in het youtube filmpje?

LITS

Nieuw lid
Dan heb ik idd eindelijk foto's gevonden van de door mij bestelde auto. En ik ben blij dat het niet dat felle rood is :)

WanderZ

Actief lid
Dan heb ik idd eindelijk foto's gevonden van de door mij bestelde auto. En ik ben blij dat het niet dat felle rood is :)

Ik blijf toch vraagtekens houden.. Als dit dus de echte Rosso is, wat voor kleur is die felle rood dan?? Blijft vaag hoor.. Zou blij zijn als ik er een in het echt gezien heb!!

(freddy-a, schiet op met die auto van je!! :bye: )

Bovenaan Onderaan