Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wil graag mij chrome grill zwart maken doormidden van wrappen. Maar heb daar zelf totaal geen ervaring mee. Is er iemand die mij daar in kan adviseren of misschien een ander idee heeft?
@Flocky1 PLASTIDIP is de oplossing spuitbare folie, als je hier in de zoekfunctie dit intypt dan vindt je een pak mensen die dit reeds gedaan hebben, ook op internet gaan er een pak filmpjes rond hierover. Wrappen is een kunst en zeker een grille met veel kantjes en hoekjes is supermoeilijk en best aan een pro over te laten. Maar met plastidip haal je heel goede resultaten hoor.
Ik heb mijne ook gewrapt(tijdelijk)met carbonfolie. Is op zich prima te doen en ik denk ook mooier en duurzamer als dip. Zeker jou grille is prima te doen, is een vrij simpele rand. Bij mijn zaten er allemaal lastige bochten in.
De grille van mijn vorige Fabia combi had ik ook gewrapt, is opzich goed te doen in combinatie met een fohn. Mocht het dippen niet goed gaan heb ik hier thuis nog zwart wrap folie liggen, je woont toch in de buurt zie ik...
@Sportline mocht het nou niet lukken dan laat ik het zeker even weten. Cool dat ik dan jou folie mag gebruiken. Zie dat je de grill er af hebt gehaald. Is dat goed te doen? Heb er nog niet echt naar gekeken.
Makkelijkste werken (warm en droog) is de grille demonteren, zijn maar 4 torx schroefjes (dacht ik) die je eruit moet draaien. Spreekt eigenlijk voorzich...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.