Tassin
Forumguru
Op eenvoudig verzoek toch maar even voorstellen:
Ik ben Yves, 47 afkomstig uit Zwijndrecht bij Antwerpen en ik heb vorige week, op m'n verjaardag nota bene, m'n 1ste Skoda geleverd gekregen (ter vervanging van A**i A4 Multitronic).
En dit is 'em:
Superb 3 L&K - 2.0 TDI 190 pk - DSG
Black Magic
Pegasus Anthracite
Beige lederen interieur
Geventileerde voorzetels
Pack L&K (Smart Light + Lane Assist, ACC 210km/u, Smart Link + Wifi, PhoneBox Smartgate, Fond Package, Verwarmde voorruit, Rolgordijnen, Passagierszetel elektrisch regelbaar aan de binnenzijde van de zetel, ...)
Trekhaak en nog wat andere prutsen ...
M'n vrouwtje rijdt intussen al +4 jaar met een zwarte Fabia 2 1.2 TDI.
En ook de kinderen zijn intussen dol op beide Skoda's!
Eerste indrukken van de S3:
Zo, dat weten jullie dan ook weer. Trouwens, lang geleden dat ik nog zoveel fijne mensen gezien heb op het web!
Ik ben Yves, 47 afkomstig uit Zwijndrecht bij Antwerpen en ik heb vorige week, op m'n verjaardag nota bene, m'n 1ste Skoda geleverd gekregen (ter vervanging van A**i A4 Multitronic).
En dit is 'em:
Superb 3 L&K - 2.0 TDI 190 pk - DSG
Black Magic
Pegasus Anthracite
Beige lederen interieur
Geventileerde voorzetels
Pack L&K (Smart Light + Lane Assist, ACC 210km/u, Smart Link + Wifi, PhoneBox Smartgate, Fond Package, Verwarmde voorruit, Rolgordijnen, Passagierszetel elektrisch regelbaar aan de binnenzijde van de zetel, ...)
Trekhaak en nog wat andere prutsen ...
M'n vrouwtje rijdt intussen al +4 jaar met een zwarte Fabia 2 1.2 TDI.
En ook de kinderen zijn intussen dol op beide Skoda's!
Eerste indrukken van de S3:
- Dankzij DCC kan je heerlijk cruisen (Comfort) of toch wat snediger rijden (Sport), al voel je dat de wagen toch gericht is op rustig en comfortabel reizen.
- 190 pk = ruim genoeg vermogen met voldoende reserve, al is het spijtig dat het vermogen zo abrupt vrijkomt vanaf + 1.800 rpm en in de lage toerentallen moeilijker aan te porren lijkt
- ACC werkt erg goed en heeft me gisteren al flink geholpen met een noodstop op de E17
- Zetels zitten erg comfortabel, al geven ze (uiteraard) minder zijdelingse steun dan de sportzetels die ik voorheen had. Sportzetels had ik dus graag op de optielijst gezien.
- Columbus is een erg goed infotainment systeem, intuïtief en snel, met uitgebreide mogelijkheden.
- Uiterlijk: ik vind 'em geweldig mooi (nog mooier dan verwacht), vrouwtje vindt 'em al even mooi, kids eveneens. Van anderen enkel nog maar erg positieve reacties gehoord. Ik ben nog altijd onder de indruk. Ik vind de S3 simpelweg mooier dan A4, A6 en 5-reeks!
Zo, dat weten jullie dan ook weer. Trouwens, lang geleden dat ik nog zoveel fijne mensen gezien heb op het web!