wie kan mij helpen om flitspalen Frankrijk toe te voegen aan POI voor Columbus

pieterellen

Nieuw lid
Het is bijna zover tweede week mei wordt de octavia eindelijk geleverd! daarna op vakantie naar zuid Frankrijk, kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om flitspalen toe te voegen aan de POI van de Columbus, heb hier en daar gezocht maar begrijp dat het soms wel/niet lukt,wellicht heeft iemand via dit forum ervaring hiermee?

Zie de reacties tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Pieterellen

Klaasje

Forumguru
met de nieuwste Columbus en juiste Firmware en V7 van de kaarten geloof ik, kun je zelf POI's toevoegen op de 3e partitie.

pieterellen

Nieuw lid
Ok, bedoel je met 3 partitie de harde schijf in de Columbus, en zo ja hoe voeg ik deze data toe op de schijf van de Columbus?

Hoor het graag van je, daarnaast een opmerking mijn kant richting andere forum leden ,ben ik nu werkelijk een eenling die geïnteresseerd is in extra POI toevoegen, of heb ik een linkje gemist?en is het heel erg eenvoudig om dit te realiseren?:confused:

Met vriendelijke groet,

Pieterellen

flinch

Nieuw lid
Ik heb mijn auto vorige week ontvangen en de dealer heeft volgens zeggen de nieuwste versie erop gezet, buiten flitspalen zou ik ook wel campings e.d. erop willen hebben. Dus ik sluit me aan bij Pieterellen, als iemand ervaring heeft hoe dit moet of een draad/link heeft van vorige discussies. Houd ik me ook aanbevolen.

met vriendelijke groeten,

Theo

Erik_NL

Forumguru
wat flitspalen in Europa betreft, heb je klik hier misschien iets aan.

Er zijn POI bestanden van campings maar daarvan is me niet bekend of die geschikt zijn voor ingebouwde navigatieapparatuur. Even googelen dus ...

Klaasje

Forumguru
Ik heb zelf nog oude systeem. Ik ben nog in afwachting van mijn nieuwe Occi
Vraag aan Forum lid Tom Boere Hij heeft het al voor mekaar gekregen

Ik heb het ook eigenlijk nog niet in een manual van de Columbus gezien. Is die er al de nieuwe manual van de columbus D (met TMC toets ipv traffic) ?? (ff of topic)

Klaasje

Forumguru
en heb je al gekeken of je 3 partities hebt ?
1- navigatie
2- mp3's
3- POI

heb je wel de kaartvan V7 > nodig wat ik heb begrepen

pieterellen

Nieuw lid
Goedemiddag,

13 mei wordt de Octavia afgeleverd,deze wordt geleverd met v-7 versie, indien de bovenstaande partities er op zitten kun je dan wel POI toevoegen?

Groet,

Bovenaan Onderaan