Wie wacht er op een blauwe RS combi

Berry

Senior Member
Wie wacht er op een blauwe RS combi want toen ik net terug kwam in Leusden reed er net een autotrailer met voorop een blauwe RS combi dus als er iemand hier er op wacht hij is onderweg /forum/images/graemlins/473.gif

Erwin_K

Nieuw lid
Zou ik ook wel willen hebben maar het zit er niet in! /forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

Fabia

† In Memoriam
Zo zag ik gisteren in Hellevoetsluis een blauwe RS sedan rijden met garagekenteken platen erop. Wie o wie wordt hiervan de gelukkige eigenaar?

DJNeO

Actief lid
Ik wacht er ook al tijden op... sleutels zijn alleen tot nu toe nog steeds niet in mijn handen gevallen /forum/images/graemlins/407.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Zo zag ik gisteren in Hellevoetsluis een blauwe RS sedan rijden met garagekenteken platen erop. Wie o wie wordt hiervan de gelukkige eigenaar?

[/ QUOTE ]

Warschijnlijk een collegaatje van mij! Dat zijn al minstens 10 skoda's waarvan 2 RS'en /forum/images/graemlins/worshippy.gif bij hetzelfde bedrijf! (deels leaseauto's en deels prive waaronder die van mij).

Goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif Jaren geleden werd ik nog meewarig aangekeken als ik het over mijn skoda had, maar die tijden zijn voorbij! /forum/images/graemlins/473.gif

Erikje

Actief lid
Johnny, klopt als een bus. Prachtig hoe collega's/vrinden/kennissen reageren op mijn O2: je ziet hun mond steeds verder opvallen bij alle luxe die zo'n O2 kent! IK houd mijn mond dan maar over de kleine steekjes die de O2 laat vallen (trillinkjes, windgeruis, krasgevoelig dashboard, loszittende strips etc., overigens allemaal netjes opgelost door de dealer!)

Dutch

Actief lid
Op onze parkeerplaats zie je ook dat de golfjes en audi's vervangen worden door O2's. Er staan er nu minstens 6!

Ook op de weg kom je ze veel vaker tegen, het wordt zelfs een beetje gewoontjes!

Erikje

Actief lid
van mij mag het merk Skoda nog wat besmet blijven met de (twijfelachtige) historie qua modellen: niet goed voor VAG maar wel voor onze exclusiviteit! Ik denk dat lang niet iedereen "durft" over te stappen op een Skoda.

higgy

Forumguru
12 verschillende auto's bij onze holding vervangen door 12 Fabia Combi's! Los van de 4 O2's... /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan