Alleen even letten of de bolling van de wielbout hetzelfde is voor de stalen velg.
Dag Erik, Ik ben er redelijk zeker van dat ik een bolle wielbout nodig heb. De conische zitten bij mijn lichtmetalen velgen. Overigens gaat mijn vraag naar de maat ook om de dikte. (M12??) Ik ga er vanuit dat ik het linkertype bout op de foto nodig heb.ik heb hier 18 overbodige VAG bouten liggen, draadlengte ca 27 mm gemeten vanaf het conische deel van de flens.
Thanks kan ik wat meedan heb je bouten M14*1.5
Ik heb een jaar geleden een uitgebreide zoektocht gehouden naar 16" LM velgen voor een S2, en kan je vertellen dat dit niet klopt. Van de 33 velgen die ik toen in overweging heb genomen hadden er 10 stuks bolconische bouten. Dat zijn er weliswaar minder dan de helft, maar 1/3 vind ik zeker niet "zelden tot nooit".alleen stalen wielen en OEm lichtmetaal hebben bolle bouten alle andere hebben conische bouten nodig :-) Aftermarket lichtmetaal is zelden tot nooit met bolle bouten
de maat is M14x1.5, 28 mm. Het zijn er twaalf plus vier diefstalstoppers. De diefstalstoppers zonder adaptor maar wel met een codenummmer van Rad GmbHIk ben er redelijk zeker van dat ik een bolle wielbout nodig heb. De conische zitten bij mijn lichtmetalen velgen. Overigens gaat mijn vraag naar de maat ook om de dikte. (M12?) Ik ga er vanuit dat ik het linkertype bout op de foto nodig heb.