Wieldoppen

RapidFrans

Senior Member
Hallo een ieder,

Allereerst wens ik iedereen een goed, gelukkig, gezond en veilig Skodastisch 2015.:yeehaa:

Ik heb een vraagje; ik ben op zoek naar de originele wieldoppen voor mijn Fabia I, in ieder geval toch ééntje!
Ik heb de dealer gebeld die kan ze bestellen voor €23,95 per stuk, dat heb ik er niet voor over!

-Is er iemand die deze nog heeft liggen en er van af wil?

Alvast dank.

Joske

Forumguru
Normaal kost een set iets van een 50 a 60 euro bij de dealer ( voor 4 welteverstaan! )

Ik zou eens eerst een andere dealer bellen voor prijsopgave ;)

Joske

Forumguru
Volgens mij zoek je deze:

6Y0601147C

als ik dat Google levert dat volgende plaatje op:

$(KGrHqVHJBEE8+gQM(39BPVjwsoQO!~~60_35.JPG

als je dat dan door onderdelenlijn.nl draait krijg je volgende resultaat voor een gebruikt exemplaar:

https://www.onderdelenlijn.nl/voorr...=6y0601147c&onderdeel=wieldop&status=gebruikt

ongeveer €12,50

Je kan binnenkant sierdop nog eens bekijken om te zien of het nummer overeenkomt.

Cordoba

Forumguru
Frans ik heb volgens mij nog 3 wieldoppen liggen, kun je een foto plaatsen om zeker te weten dat je hetzelfde model zoekt?

Edit: ik zie nu in het andere topic dat je 14" zoekt, en ik heb 15" liggen.

Laatst bewerkt:

RapidFrans

Senior Member
Heb een mooi 2de hands wieldop gevonden voor een goede prijs. Deze is zo mooi moet er nu eigenlijk nog 3 hebben... :D

Canon-Eye

Forumguru
Had dan toch maar eens op wieldoppen.nl gesnuffeld - was je voâ wènug in één keer klaar geweest... :pardon:

turboturbo

Forumguru
Ik zat voor de aardigheid even in ETKA online te neuzen, om te kijken welke wieldoppen origineel geleverd waren voor de Fabia. In 13", 14" en 15":

Zelf vind ik de 2B wel aardig, die zijn wat hoekig qua design...

Wieldoppen.png

Misschien kan je hieruit een nieuw setje kiezen, als je onderdeelnummers op google gooit, dan vind je wel iets nieuws via Ebay bijv.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan