Wielen geblokkeerd

Efona

Lid
Beste lezers,
volgens volgens mij bent ik zojuist door de oog van de naald gekropen!
Vorige maand een 2e handsautootjegekocht een Skoda Fabia combi2001.Leuk prijsje, ziet er goed uit en reed alseen zonnetje, kortom ik was helemaal happy. 2 dagen geleden kreeg ik echter argwaan, bij het in parkeren hoorde ik steeds aan de voorkant een tik, toen ik geparkeerd had even met mijn stuur heen en weer maar niets te horen.Vanavond pas weer met de auto op pad geweest,werk in de binnenstad dus ga ik met de tram. Maar vanavond dus mijn dochter naar haar vriendinnetje gebracht en op de terug weg op de rotonde hoorde ik die tik weer en voelde ik dat ik speling in mijn stuur had, gelukkig vlak bij huis,rustig de bochten genomen en eenmaal voor de deur......inparkeren knak, allebei de voorwielen stonden allebei naar buitengericht, kon geen kant meer op!Maar als vrouw laat ook ik mij niet kisten dooreen auto, na veel gedoe gas,vooruit, achteruit, vloeken en tieren en zo dankbaar dat het voor de deur gebeurde, staat de Skoda geparkeerd.Pfff......lang verhaal, moest het evenkwijt! Maar wat denken jullie, wielstang afgebroken???Gaat mij een fortuinkosten? Dank voor het lezen, ik hoor het graag van jullie!
Groetjes, Yvonne

andrehj

Forumguru
Wat zegt de verkoper van je auto? Want ik neem toch aan dat je daar als eerste contact mee hebt opgenomen?

Efona

Lid
Goedemorgen, ja ik heb zojuist de garage gesproken, zij denken de spoorstangkogel. Zonder dat ik het vroeg, komen zij maandagochtend de auto ophalen. Ben.ik wel blij om.

turboturbo

Forumguru
Wel schrikken dit, zal je maar gebeuren als je aan het rijden bent! Maar goed dat dit voor de deur gebeurd is...

Efona

Lid
Zeker schrikken! Een heel ander scenario spookte gisteravond door mijn hoofd, als dit voorval 5 minuten eerder was gebeurd. :dankje::angel:

Cordoba

Forumguru
Ik zie dat @Peter-036 op hetzelfde spoor zit als ik, en ook uitlijnen adviseert. Ronnie en de garage denken vooral aan één van de kogels, maar de juiste oorzaak moet heel snel te zien zijn.

(Ronnie en ik hadden al gereageerd in het voorsteltopic van Efona, waar ze het probleem oorspronkelijk had geplaatst, maar hier is het beter op zijn plaats)

Nou je hebt inderdaad mazzel gehad:-) begin '80. Jr heb ik die ongein beleefd met een oude simca.
Ik weet t nog als de dag van gisteren. Doodeng: je kan niets meer en schuift toch verder, overigens
Het remt als de beste:-)
Goede aanpak van de garage.
Neem nog een borrel en proost op je beschermengel

Bovenaan Onderaan